Torsdag Jag tog med mig familjen till Mjällby för att beskåda matchen Mjällby - Värnamo. Fy s-tan vad jag imponeras av bonnaklubben från Vääänamo. Seger idag och nu 35 poäng totalt. Här snackar vi rätt man på rätt plats i hela organisationen.
McA Torsdag Så två av dina totalt två inlägg handlar om att du sett bortamatcher med VärnaKo... Hmm... undrar vilket lag du håller på...
Kalle Dahl När ÖSK åker till Helsingborg i morgon så är inte mindre än 10 spelare en varning ifrån avstängning mot oss. Axel Andrésson (5) Adam Bark (2) Daniel Björnkvist (2) Sebastian Crona (2) Kalle Holmberg (2) Samuel Kroon (2) Nasiru Moro (5) David Seger (2) Valgeir Valgeirsson (2) Kevin Walker (2)
VV-Oppnasitt84 Kevin Walker, Kalle Holmberg och Simon Kroon så är all form av spets borta. Resten bara bonus.
stefanps Vi får hålla alla tummar som går att hålla och tro på att AFC vänder den negativa trenden ikväll, dessvärre utan Mattis.
Hasse-Hattrick Jag skulle säga att just nu så kvalplatsen VÅR, att behålla eller förlora. Utsikten har tappat den. Andraplatsen är GAISs eller vår att vinna. Förstaplatsen är VSKs, tack vare grym första halva, de är för stabila för att tappa allt på andra halvan.