Valance KAX Vilket inte kommer hända. Bara säger det. Ha inte för höga förhoppningar eller några alls. Tro mig jag har begått det misstaget.
Ruuben Att inte vinna mot AFC hemma säger en del, Kikens kräftgång fortsätter. 2 poäng på 6 matcher. Nu är det upp till vårt Öster att visa imorgon att man vill ha en av topplatserna.
Calle01 Med tanke på hur BP presterade idag mot MFF (väldigt bra) verkar inte heller de vara ett önskemotstånd i ett eventuellt kval.
Kalle Dahl https://www.smp.se/sport/i-kvall-19-00-se-osterlanen-i-prestigeladdat-hassleholmsderby/ Hässleholm vs. Hässleholm Supertvåan, 19.00 ikväll. Enligt uppgifter ska Berndt och Max E vara med. Och Stulic såklart. Nytt spaningstips i plantskolan IFK: Jussi Tikkanen, 05'a. Kort med låg tyngdpunkt, trummar på rejält med sina små ben, snabbt och länge. Bra driv med boll.
Tompa Västerås är mer eller mindre klara för Allsvenskan efter segern i dag. Jönköping är duktig i skiten nu.
matjo Jockeluring De hade mycket att stå i idag, närkingarna… 😉 Nä, men jämtarnas seger var inte orättvis sett till det jag såg. HeIF får ta uppehåll med orolig känsla tillbaka
jon matjo irriterande att vi inte slog heif, hade varit kul att sparka ner dom till Eskilsminne och Torn
ubie67 jon ...om det är på bekostnad av HIF's uttåg, så helt ok om det pisslaget klarar sig trots neandertalspel.