jon Kalle Dahl Bosko har redan börjat fundera på Oddevold borta nästa år. Hur ska de ta sig förbi Stenungsundsmotet?
Bissan Mathias Nilsson bjuder på ett mål närmast identiskt med det som preko bjöd på i Växjö. Utsiktens flyt verkar vara tillbaka…
Valance Jag har ju sagt det tidigare att vi måste vinna alla resterande matcher och alla lag ovanför ska förlora och tappa poäng, det är en omöjlig ekvation och sak att räkna med.
Calle01 2-2, slut. Vi får vara nöjda med det trots allt. Om jag räknat rätt går vi om Utsikten om vi vinner. Räcker med 1-0.
Calle01 Valance Just nu har de 2 mål bättre. Men som tur är får de ett minus också om vi vinner, t ex med 1-0. Då går vi om tack vare fler gjorda mål.
Redarmy88 Brommapojkarna och Halmstad har ganska tufft schema kvar. Förlorar BP samtliga matcher som är kvar så vore det ett perfekt motstånd i ett eventuellt kval. Halmstad vore bättre rent avståndsmässigt där borde vi kunna bli många vid ett eventuellt kval.
Valance Redarmy88 Halmstad är alltid ett madröms motstånd för Öster så dom vill jag till varje pris undvika, hellre BP i sådana fall.
jon Valance tror iofs Halmstad har ganska ångestfyllda minnen av kval efter en egentligen hyfsad säsong