Inte omöjligt falkenberg blir nya i serien, har haft flera läge mot Skövde ,
Andra matchen hittar jag 8nte

Båda matcherna visas på tv4s stream.

stefanps

Ballon d’Or-Noah kommer in och har gjort målet plus tagit ett gult efter bara några minuter.

Jag är glad att Örgryte vann, är ganska säker nu att de tar hem den andra matchen hemma också, viktigt kvitteringsmål som kan bli väldigt avgörande för Falkenberg i nästa match borta mot skitlaget. Det ser sammanfattat ut fortsatt väldigt ljust ut för att både Falkenberg och Örgryte kommer att spela i Superettan nästa år.

stefanps

Otroligt klantigt av Sportbladet.

Och dessutom exakt den tändvätska som Bosko har SJ-pallar fulla av på månadsprenumeration.

Man kan ju redan se honom rama in tabelltipset inför Allsvenskan 2024 med Utsikten på sista plats. Guldram på den i mängder av exemplar på väggarna där de håller till nästa år var det nu blir.

Hansen Låt oss vara helt ärliga, Utsikten kommer inte att spela i Allsvenskan nästa år, jag vet det, alla vet det.

Skövde tar ledningen med 1-0. Ingen bortamålsregel så FFF är bara ett mål ifrån.

Skövde gör 2-0 och de är klart bättre.

Falkenbergs bortafölje idag håller Superettanklass (vilket inte krävs så mycket för) men laget gör det inte. Synd, Skövde hade gärna fått åka ur.

• KAX gillar detta