Valance Hansen Pinsamt och avskyvärt att skriva så om en klubb man spelar i. Om jag vore supporter för Värnamo så hade jag krävt att han lämnar klubben. Så gör man absolut inte.
Plantagenparkeringen Valance Tolkar det mer som att han hånar Hammarby och Kimpa. Särskilt sett till kommentarer i inlägget.
Valance Plantagenparkeringen Ja så kan också tolka det han skriver men jag tolkar det på det sättet att han menar att Värnamo inte har någon publik och därför hånar klubben för det, vilket är extremt skamlöst att göra, oavsett så är detta ett uttalande som är fel och som kan misstolkas på många sätt.
Slangen Uppgifter om 2,5 miljoner till Sundsvall efter Emil Forsbergs flytt https://www.fotbollskanalen.se/superettan/uppgifter-miljonregn-over-giffarna-efter-forsbergs-overgang/
Calle01 Slangen Det behöver dom. Nu, när vi själva inte behöver ligga sömnlösa pga konkurshot, kan vi tom unna Sundsvall den plötsliga och välkomna allokeringen.
Hansen @MATTAN : Blackburn går mot tabellraden 11-1-11 efter 23 omgångar i och med ledningen mot Watford just nu. Hälften kvar sedan bara och möjlighet till episka 22-2-22. 😍
Hansen MATTAN Givetvis kommer ett Kalmar-as och förstör allt Rajovic hoppar in och kvitterar för Watford
Hansen MATTAN 0-3 i baken mot bottengänget Hudds. Rovers är i fritt fall på väg mot 13:e förlusten på 24 omgångar… Avgå, Tomasson! Sälj, Venkys!
Calle01 Hansen Foystons Hull slog igår Blackburn med 3-2. Trots upphämtning till 2-2 för Blackburn. Dahl Tomasson hänger löst?