Kullabella För några dagar sedan så kom en kommuniké angående kastningen av bengaler från en samling supportergrupper. Hur kommer det sig att ingen grupp kopplat till östers support inte har skrivit under? https://www.dn.se/sport/ultrasgrupperingar-vi-ska-sluta-kasta-pyroteknik-mot-varandra/
Zingo Kullabella Ostertillsjagdor Från annan tråd i forumet. cj9808 Det har missats ett par föreningar när frågan har gått runt däribland oss. Vi hoppas på att få frågan under ett senare tillfälle och kommer självklart skriva under då
Kullabella sim Nej det har jag inte. Men det har jag inte heller gjort från Örebro, Mjällby, Sirius eller Häcken.
Ostertillsjagdor Håller med dig Kullabella, tycker det är oroväckande att vi inte tar tillfället i akt att markera mot detta. Jag anar ugglor i mossen.....
Old Chap Mff är nere i Spanien på träningsläger. Spelade match idag och förnedrades av norska mästarna Bodö/Glimt som vann med 4-0. Hoppas det finns en videoupptagning där Foyston kan hitta deras brister som sedan Öster kan få nytta av nästa vecka när det blir allvar.
Söder Trevlig läsning i dagens Värnsmo nyheter att Värnamo gick många miljoner back 2023 och nu tvingas sälja sina bästa spelare. De rika företagarna i bygden uppmanas gå in med mer pengar. Konstgjord andning och Värnamo på väg mot superettan med stormsteg!
Anders Söder Det var ju himla tråkigt för dem 🙂. Vi kanske kan avlasta ekonomiskt genom att ta över Johnbosco Kalu?
Sääf Nu har jag inte så jag kan läsa krönikan. Men känns det inte anmärkningsvärt tidningen skriver en sådan krönika? Var är granskningen och kritiken?
Anders Sääf Kan bara läsa ingress + några meningar till jag med, men bara den delen känns tveksam etiskt. Gå ut och mobilisera pengar till en förening man också ska granska i uppdraget som sportreporter. Njaaaa.
Söder Sääf Ja journalistiken bygger mest på hörsägen att journalisterna hört detta från flera oberoende håll men att facit kommer vid årsmötet.