Bonus Jockeluring Jag gjorde som du och gick mellan matcherna. Har haft svårt att sova i natt. Som att jämföra en snigel med en panter.
Labila Kabila ZWEMPA jag förutspår dubbelmöte på Borås Arena alternativt en match där vinnaren tar allt i Borås.
Bonus Kalle Dahl Vissa njuter av att lida. Jag njuter av mycket annat, som exempelvis att se Bayern München - Real Madrid spela underbar fotboll.
ÖÖIIFF Bonus Diverse primadonnor och överbetalda filmare, men att se CL jämfört med SE, ju samma som att äta Stens Isterband jämfört med en Dennis korv.
Tompa Lindstig Jag kollar i mobilen. Nästan omöjligt att se vilket lag som är vilket. Mycket märkligt.
Ingemar Tompa När en annan växte upp var det svartvitt som gällde, allt var inte bättre förr. Måste vara lite märkligt för Patrik ”Bagarn” Rosengren att se sin före detta lagkamrat Radetinac ryka ihop med sonen Otto.
Tompa Ingemar Denna matchen i svartvitt hade krävt en nylonstrumpa över burken för att kunna se skillnad på lagen.
Bonus Radetinac är en otrolig spelare. Ser honom stå och träna skott och olika övningar i sin ensamhet på Östermalms Ip, Hjorthagen eller med sonen på Gärdet. Beundransvärt.
TuffeUffe Bonus sannerligen. Bara de riktigt bra motståndarspelarna blir spelare man älskar att hata. Han är en sån.
Oldtimern Sandviken förlorade hemma i dag, så de är inte alls nåt bra lag, de lär hamna i botten, bara vi som har svårt o göra mål
Ruuben Hur ska detta sluta? Är väl egentligen bara Landskrona som övertygat om att de kommer slåss på allvar om direktplatserna. Brage, njae. Ska Utsikten va med i racet i år igen? Oddevold, nykomlingsflyt?
Hansen Ruuben Tror Degerfors gnager sig ikapp snart. Landskrona borde få någon motgång snart men verkar ju starka. Oddevold tror jag inte blir topp3 på sikt men däremot så har Utsikten och Brage säkert alla möjligheter att bli det. Öster ser just nu ut att landa in lite lugnt på åttonde plats eller så.