Hansen Ryltan De har en stor insamling till en fond som Drottning Silvia har (något sjukhus för barn) så det är drottningkronor på den. Specialdesignad tröja för denna match. Tränaren hade en särskild tischa med klubbmärket i drottningkrona. Står mer på deras hemsida.
Oldtimern Matchen mellan gbg o mjällby, visa4 tyvärr sv fotboll på dekis, ingen av dem imponerar, tycker öster spelar bättre än bägge dessa, fruktansvärt dåligt tyvärr bollbehandling passningar
Ryltan Säga vad man vill om KFF men ett derby i samma serie… är det inte att föredra ändå? Publikintäkter och hets.
Hansen Ryltan Dessvärre har vi inte slagit dem sedan 80-talet så min främsta önskan är bara att de går under. Finns ingen annan elitklubb som vi inte slagit sedan 80-talet. Visserligen gick Kalmar och gömde sig typ hela 90-talet så svårt att slå dem då. AIK har vi också haft svårt för sedan 80-talet men slog dem åtminstone 1990 och 1996.
Ryltan Hansen men ändå, om Gud vill och är rödblå så är det nu vi ska mötas i dörren. En säsong i samma serie. Sedan ajö lilla Kalmar ajö!
ubie67 Vill möta i dörren o krozza med ett feldömt straffmål i 97:e som Rodic får felträff på o tunnlar deras målis-->total hybris!
outdoor_miner Hade Skövde till 6,10 ggr pengarna i båda mina rader, men torskade på att vi vann med mindre än 1,5 i den ena och att trellehulla vände i den andra - tur att enkelspelet satt. 6x pengarna är för bra betalt för vilket lag som helst på Olympia... (säger snubben som var sekunder från att dra en röding på BoIS bara för att 4,20 är för bra att låta bli...)
Oldtimern 1-0 Degerfors, i 12 min, Sen kan man undra hur Varberg känner sig sisst , med ny tränare, från Skövde, som verkar ha bingo med tufa, som tydligen är bättre tränare än Linderot