Oldtimern 1-0 Degerfors, i 12 min, Sen kan man undra hur Varberg känner sig sisst , med ny tränare, från Skövde, som verkar ha bingo med tufa, som tydligen är bättre tränare än Linderot
Hansen Snart springer Järdler helt sonika in OCH SPARKAR NER LUCAS LIMA! Hadaya dricker vatten länge länge framför Örebroklacken. Tomas G sitter på läktaren och tycker synd om Utsikten för att alla tycker de är något katten släpat in.
Hansen UBK fortsätter stå två meter från frispark precis som senast mot Öster utan att man får gula kort. Hur nära måste de stå för att få kort?
naren Hansen otyg som måste bort från fotbollen. I de flesta lag händer det då och då samt från några specifika spelare förutom i utsikten där ALLA gör det. Ger såklart fördelar så som bromsa igångsättning, uppställt försvarsspel och långsamma matcher ZZZnark
Oldtimern Där gjorde utsikten 1-0 de har tagit över i andra halvlek, tråkigt deras opolerade spel lönar sig
jon naren hörde i superettanpodden att utsikten har kortast genomsnittlig speltid i sina matcher, 55min har jag för mig. Blir 35 minuter tjafs, bråk och maskning isf
Hansen jon Ursäktens BK ursäktar väl att de beter sig dumt med att alla ändå tycker de beter sig dumt (dvs vad de väl måste mena med ”något katten släpat in”).
Berra Känslan att tabellen satt sig och att det är 4-lagen som nu ligger i topp som gör upp om det iår. Vi har sådanna fall redan mött alla en gång.
Bissan Berra Räkna in tabellfemman Brage också så är jag nog beredd att instämma i att tre av dessa fem lag kommer sluta på platserna 1-3. Utifrån hur spelet hittills har sett ut har jag svårt att se något av övriga lag i serien som kommer kunna utmana över 30 omgångar.
Hansen Bissan Lite orättvist att @VetMest inte är här för att föra Oddevolds talan - de var väl ett bättre spelande lag än Öster och per automatik då med i topp 4.
Bissan Calle01 Jag nöjer mig nog med ett kryss där så sparar jag tillfällena då jag håller på laget till de möter Brofästet (och eventuellt även Bosko...)
Hasse-Hattrick Är det här då säsongen då ingen nykomling underifrån ska vara med i toppstriden ens? Jag tycker både Sandviken och Oddevold har gjort det bra hittills, men de ser inte ut som toppkandidater va? Botten redan avgjord? Klassiska lag som Sundsvall, Varberg och Örgryte, men med usel form och redan uppgivna förhoppningar... är det de tre som åker ur?
Calle01 Hasse-Hattrick Det är såklart att vi på forumet ska fundera och spekulera om stort och smått. Men att dra några slutsatser ännu kommer i alla fall inte jag att göra ännu. Örgryte tror jag får det svårt men Sundsvall och Varberg vågar jag inte räknat bort.