Väderkvarnen2 Att diskutera vad Öster borde gjort för flera år sedan känns inte så meningsfullt. Bättre att fokusera på vilka de borde värva idag som kan bli stjärnor om något år eller två. Garanterar det finns spelare som vi annars kommer gnälla om 2026 att Kalmar eller Värnamo eller Mjällby satsade på som vi missade.
onion Ruuben UtSKiten - en riktigt jävla bra benämning på något som blivit utsketet ur röven hos någon (eller något som katten släpat in, om man så vill...)
Oldtimern O så gör Mjällby 1-0 i första minuten på häcken, målskytt den så i djurgården misslyckade bergström, där se4 man vissa spelare producerar i vissa klubbar o inte i andra nån analys på de kanske
Bissan Plantagenparkeringen Hur mycket man än ogillar Utsikten tänker jag nästan tvärtom - nu hakar vi av ett lag efter det andra. Seger för oss, seger för Utsikten så är både Degen och Brage på ett behagligt avstånd från oss... Utsikten ska ändå inte kunna hålla över hela året (ja, jag vet att jag sa samma sak ifjol men jag håller fast vid min övertygelse likt förbannat =))
Plantagenparkeringen Bissan Historiskt sätt är nog de senaste åren åtminstone 4 lag med i toppstriden av S1an. Innebär en plats för Degen i det hela. Ser gärna Utsikten sjunka. Svårt att haka av de andra redan nu.
Tompa Finns väl en risk att Utsikten har fått all den tändvätska de behöver för att kunna hålla i sin positiva trend. Skulle inte bli förvånad om de upprepar succén från i fjol.
Hansen Tompa Vill de ens gå upp dock undrar man med tanke på vad de höll på med så fort kvalet var igång? Kändes ju mer som de hellre stoppade ”stora, anrika Öster” från kval än att själv kvala.
Ols Verkar som vi får dras med den här historien ett tag ( i varje fall så länge media ger honom utrymme). https://www.fotbollskanalen.se/superettan/bosko-orovic-den-har-grejen-kommer-jag-aldrig-slappa/ Foystons approach dock föredömlig. Gör en pudel o rök fredspipa. "så sitter Foyston och dricker kaffe med domarna"
stefanps Ols Vilken jobbig människa Bosko är. Ska alltid hitta något att säga emot och pratar som att han vore den klokaste människan i världen. När ska han inse att det inte hjälper att säga samma sak 100 gånger?!
El_barto Ols Låt oss hoppas fler ger Bosko utrymme! Ju mer han härjar, desto djupare blir hålet han gräver.
Slangen Alltså, han går med på att han sagt könsord men inte hotat att döda och hävdar att det inte finns ljudupptagningar som bevisar det senare. Men finns det ljudupptagningar på könsorden? Annars är väl argumentet om ljudupptagningarna helt värdelöst?
Plantagenparkeringen "De står bakom mig till 110 procent." Styrelsen i Utsikten verkar svag. Riktigt glad för att våra senaste tränare i både Tufa och Foyston är mänskliga och omtänksamma.
Väderkvarnen2 Det är lite komiskt att Utsiktens företrädare alltid drar kortet att de är förfördelade jämfört med andra och att ingen bryr sig om dom på förbundet och i media etc. Fakta är ju faktiskt att det inte är någon alls som bryr sig om dom. De har ju bara spelarnas familjer som publik på matcherna, typ lika många som vilken pojklagsmatch som helst. Varför skulle då någon utanför "sekten" vara intresserad.
Kullabella Vem i östers trupp skulle kunna göra en Ponne och ha samröre med en "våldsam supporterfalang"? https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/pontus-jansson-forekommer-i-forundersokning-stoppas-fran-match/