Ja vilka juniormisstag de gör. De har ju gett upp fullständigt.

Hbk kontrar en del mot Öster i bägge möten och vinner bägge.

Men efter 2-0 mot Öster senast har HbK nu alltså 0-0 mot Östersund, 2-3 mot Örgryte, 1-2 mot Utsikten och just nu 0-0 mot Örebro. Alla lag långt under Öster som jag gissar (har inte sett alla matcher) mer lämnar över spelet till HBK vilket de då inte kan hantera.

Boman är inne… blir väl han som avgör det här

Hansen Det brukar bli så. Men vilken låg kvalitet på den här matchen.

Haglund ser ut som han lämnat tjänsterummet på länsstyrelsen för att köpa en grillad med mos i Majkens korvkiosk.

Platini Nej världens mest världelösa lag som är tillbaka i Superettan direkt sen igen och sen i Ettan

De tar ju för fan bara upp plats till lag som förtjänar att vara i Allsvenskan som oss och även andra som har en chans att etablera sig vilket BP aldrig kommer att göra

Platini Nej båda kan fara åt helvete, lägg ner den där jävla världelösa klubben

BPs så kallade "fans" består utav en massa 10 åringar LMAO. Vilket jävla skämt till klubb. Inga supportrar och ett jävla jojo-lag och farmar-lag åt resten utav stockholms-klubbarna fy fan

Valance

Ändå kommer de vinna Superettan igen om fyra år efter en vända i Allsvenskan och en vända i Norrettan. Och då står han där igen och skiner. Gustav Sandberg Magnusson.

Instämmer i att BP som förening inte har i allsvenskan att göra. Otroligt tråkigt med en klubb utan någon som helst publik eller fans ska spela i högsta serien.

Men med det sagt så imponeras jag enormt av BP. De lyckas återigen gå raka vägen från norrettan genom superettan till allsvenskan. De fortsätter med sin idé och utveckling av talanger. Men bortsett deras matcher mot K*F nästa säsong kommer jag inte hålla på dem i någon match.

Hansen JAG BLIR SÅÅÅÅÅÅÅ AAAAARG OCH AVUNDSJUK JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BP FAAAAAN

Oldtimern hjälper ju inte att älta, man ligger där man ligger. Låt oss ta kvalplatsen och sen är bollen åtminstone rund.

Hade ju till och med räckt med att vi vann en av matcherna mot HBK så hade vi varit före dem, så lite skiljer det alltså. Återigen, gäller att vinna rätt matcher..

Nästan så man hoppas att Halmstad knyter ihop säcken på lördag, så vi kan rotera rejält i sista matchen. Mikroskopisk chans att vi når andraplatsen.

Det är det här jag älskar med svensk fotboll. Öppna serier och laget/lagen med flest poäng flyttas upp och lagen med minst poäng åker ut. Det handlar inte om att ha störst publik, finast arena eller bäst supportrar, det är det sportsliga som avgör. Spelar man inte tillräckligt bra så får det konsekvenser.