Bissan Kalle Dahl Aldrig mer ”heja kiken”. Ner i fördärvet där klubben och Bosko hör hemma. Sandviken löser vi på egen hand under säsongen ändå.
Kalle Dahl Bissan De kommer nå sin gudagivna plats nere i fördärvet ändå, det får inte bli för inspirerat i Sandviken.
Torsdag Med rätt resultat idag kan vi ha ett försprång på tre poäng, samt målskillnad, när halva serien är spelad. Det är såklart inte mycket, men hellre tre poäng före än tre poäng efter. 👍
Platini Öster-bra resultat när både Sandviken och Degerfors förlorar. Kompenserar för obehagskänslan över att Utsikten över huvudtaget tar poäng.
stefanps Sniper Låt oss njuta lite till av värmen innan vi kallar det höst Sniper 😅. Förra året han jag knappt gå ur dörren innan vintern var tillbaks hahaha
Sniper stefanps Självklart, jag menar mer "höstsäsongen" som sådan, inte bokstavtligt talat höst, för det är det inte vad jag kan se ute än 😉
Sniper stefanps Men lika säkert som att solen går upp i Öster så kommer även hösten att anlända förr eller senare och så även vintern så det är bäst av att njuta av sommaren och värmen som ännu är kvar över vårat avlånga land.
Zamot Redarmy88 Ja och efter att ha tittat på Blåvitt mot Västerås så är man ju inte livrädd för att vi skulle göra bort oss när vi går upp. @