jon Berra mest rättvist borde väl vara samma ordning en gång till fast växlat hemma/borta, dvs Degerfors Öster i omg 16
Platini I Varberg är supportrarna inte särskilt optimistiska inför omstarten: https://www.svenskafans.com/fotboll/varbergs_bois/infor-landskrona-bois-all-anledning-till-oro-671338
Redarmy88 Landskrona håller ett lågt tempo " a la gåfotboll " Varberg följer ju sin gameplan slaviskt.
Oldtimern Obegriplig Varberg taktik ingen press på bollhållaren måste var 80 -20 i bollinnehav, Landskrona imponerar , Varberg stor missräkning
outdoor_miner Oldtimern Obegriplig Varberg taktik ingen press på bollhållaren måste var 80 -20 i bollinnehav, Värre än så, kanske de värsta siffror jag sett: Apropå BoIS så värmer det ju själen lite om det stämmer att de inte får en spänn (nåja en halv tioprocentare av de fem procenten i solidaritetsersättnig så 60k får de väl men ändå...) för Widell som ryktas gå för uppåt 25 mille... https://skanesport.se/2024/07/22/melker-widell-aktuell-for-flera-storklubbar-inget-som-bois-tjanar-pa/
Jockeluring Tobias Linderoth är på väg att lyckas fotbollsmörda ännu ett lag. Varberg parkerar ett helt bussföretag, väntar bara på att BoIS ska få hjärnsläpp – eller ha en målvakt som snubblar in allt som går att snubbla in (och lite till). Ingen nämnd och ingen glömd. -- Det korta med det långa är att BoIS är BRA, till skillnad från när vi sett Degen och Sandviken i det senaste.
Redarmy88 Jockeluring När matchbilden ser ut som den gör utan att man gör mål så händer det att det andra laget får ett skitläge och gör mål, hoppas att fallet är så idag.
Platini Även om Landskrona inte fått så många bollar på mål är matchbilden omöjlig för Varberg. Så här kan det inte fortsätta. Men jag håller tummarna för 0-0. Ibland sker det osannolika.
Jockeluring PS. Linderoths kommentar just före andra halvlek: "Vi kan vara lite mer kompakta". – Hao ska dä gau te? undrar jag.
Tompa Varbergspelarna ser helt slutkörda ut efter 55 min. Landskrona kan omöjligt missa tre poäng här.
Calle01 Landskrona trummar på även om jag tycker Varberg lite hetare i den andra halvleken. Oavsett hur det går ikväll så har det varit en bra omgång.