Drillo Hansen Alla är inte så nöjda med Degen heller... https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/EQyw4j/degerfors-och-lars-weman-avslojas-av-ljudfiler Efter att ha läst artikeln blir jag än mer uppskattande till att vår förening leds av en bra styrelse och anställda professionella tjänstemän som förstår att utveckla vår organisation runt byggs i takt med sportslig utveckling.
Hansen Nu måste ÖFK vinna borta mot Utsikten och det är 0-0 innan paus samt att de också sedan måste slå Norrby i sista. Dalkurd redan klara för Norrettan.
Hansen Öfk sprattlar och tar ledningen igen Utsikten å sin sida riskerar att åka ner på kval igen trots alla poäng senaste tiden
Oldtimern Nu känns de riktigt surt vi slänger bort en allsvensk plats på att inte vara påkopplade mot bottenlaget norrby, med de spelare vi har borde vi vunnit enkelt,
Bissan Östersunds kvittering på övertid bäddar för ångestmöte de lux i sista omgången, ÖFK-Norrby. Seger för ÖFK och Norrby ryker direkt.
Hansen Bissan Sant, räknade slarvigt här och trodde det inte skulle räcka. Östersund är alltså inte ur ännu men Norrby ska väl kunna parkera bussen där uppe.
Hansen Bissan Det var jubel på Stora Valla när speakern ropade ut att Landskrona hade hämtat upp 0-2 där..
Bissan Om Öster skulle bli kvar i superettan 2023 tror jag det vore optimalt om antingen Örgryte eller Örebro åker ur i ett kommande kval. De är annars i mina ögon potentiella toppkonkurrenter nästa år om de får ordning på spelartrupp och tränare.
Hansen Vad säger @MATTAN om toppduon i Championship efter 18 omgångar? Burnley 35 p Blackburn 33 p Blackburn har 7 förluster men 0 kryss(!) och laddar för det efterlängtade Lanchashirederbyt mot Burnley 13 november.
xonitex Inte alls bitter att HBK torskar också… Som vi slarvar sista 2 matcherna. Å andra sidan kanske HBK skulle stått för en annan prestation idag om vi hade vunnit mot Norrby, så är det nog, vill jag intala mig själv.