Ryltan Och vilken spännande omgång kommande omgång blir!!! degen mot brage- x , ja tack skövde mot hif- 1 ja tack Sandviken- BoIS, 1, ja tack. Sedan måste vi oxå göra jobbet och chanserna för det har ju ökat med våra nyförvärv.
Rosell Ryltan bättre Landskrona går rent resten av säsongen förutom mot oss. Att komma etta eller tvåa är skitsamma.
naren Kul för svensk fotboll att våra klubbblag går bra i Europa, om det fortsätter så kommer det att trilla in mer pengar direkt eller indirekt till svensk fotboll.
Zingo Rosell Jag har inte riktigt gett upp om den "Landskronianska kollapsen" ännu. Det brukar hända med lag som överpresterat, på pappret ser det ut som att de kompenserat bra för sina tapp men det ska funka på planen också. Vilket såklart gäller alla lag som är inblandade i toppstriden.
Rosell Calle01 Jo visst. Är inte negativt. Men har inga problem med att BOIS rycker så länge de vinner mot övriga topplag. Då kan de lika gärna springa hem serien.
Calle01 Rosell Nä, etta eller tvåa spelar ingen roll. Så att Landskrona vinner mot övriga topplag skulle kunna vara viktigt (även om jag inte tror det kommer att hända). Poängtapp mot andra lag gör att matcherna mot topplagen blir ännu viktigare för dem och att de då blir hungrigare. Jag har, precis som @Zingo skriver, inte heller slutat hoppas på en kollaps från deras sida.
Sääf Sr Jag är team Zingo. Jag tror Landskrona kan dyka. Allt kommer i slutändan handla om att vi går tillräckligt starkt och tar minst lika mot övriga topplag vi har kvar. Vinner istället för att lika, spelar lika istället för att förlora. En pinne mot HIF och Brage hade inneburit två till för oss, två färre för dem vardera...
Ruuben BoIS har ju alla topplag att möta dessutom, så kan hända mycket i toppstriden. Vi har bara Degen och BoIS att möta.
Alex Mycket kan hända! Men viktigast, och ett krav, för att säsongen ska sluta i dur är att Öster hittar tillbaka till vinnarspåret.
Alex Calle01 haha, så enkelt är det 😉. Det är alltid kul att räkna in konkurrenternas poängtapp men det betyder som sagt inte ett skit om inte Öster hoppar på tåget igen. Vi har varit inne i en svacka och mentalt knepig situation, nu behöver vi lite luft under vingarna igen.