Oldtimern Mjällby leder redan men kusu har knappt rört bollen , känns som mjällby har mycket bättre organiserat spel än öster, , nu fick kusu gult kort efter knuff
per gustafsson Oldtimern Mjällby spelar i allsvenskan och gör det bra. Vi spelar i Superettan, dessutom i en upplaga som är ganska svag. Självklart är det skillnad.
Oldtimern Mjällby verkar duktiga på o hitta bra nyförvärv, ett pass o ett mål för killen de värvat från Finland,
Oldtimern Kusu ser ut som helt annan spelare hos mjällby släpper bollen direkt , inget man såg hos öster.
Oldtimern per gustafsson Så du menar 9m jag kommer till ett bättre lag blir jag bättre spelare kan vara så O där gör Varberg 2-1 såg man inte komma, hjälper vår gamle tränare oss
Oldtimern Degerfors 2-0 mot öis, svagt av öis målisen , Ser man denna matchen o jämför östers så är Degerfors klassen bättre än vi var mot öis
BKBiceps Paniken verkar sprida sig i BOIS. Dzabic står och lipar i halvtid om hur domarna kan missa århundradets mest klara straff sen får man se en repris som verkligen inte skriker straffspark? Uppenbar irritation och panik över att allsvenskan glider de ur händerna. Ingen bra trend på dom! Slutar utanför topp fyra är mitt tips.
SimonJohansson BKBiceps mycket som tyder på att vi gör dom sällskap. Men hoppet är det sista som överger en!