VV-Oppnasitt84 Superettan i ett nötskal. Camoes gör en huvudrörelse som inte nuddar motspelare: rött kort. Brandt knuffar omkull en motståndare efter signal: inte ens gult.
Redarmy88 VV-Oppnasitt84 Dessförinnan sparkade han ner en Sundsvall spelare, tror det är den förseelsen han åker ut för.
VV-Oppnasitt84 Redarmy88 Får hoppas du har rätt. I vilket fall som helst borde Brandt fått gult trots motståndarens tydliga filmning.
Torsdag Tyvärr tror jag att Degerfors och Landskrona tar direktplatserna. Vi får försöka nå kval. Varför inte en kvalmatch mot Värnamo.
Torsdag Söder Jag hade samma tanke. Vi har tagit under 1.6 poäng per match så här långt. Jag hade förväntat mig fler...
Redarmy88 Öster - Kalmar kval Öster - Kalmar 0-0 Kalmar- Öster 0-1 Adolfsson avgör i den sista (97'e) minuten Inför en kokande kortsida med 2 500 bortasupportrar Ovan scenario hade väl ingen valt bort mot ett direkt avancemang?
Oldtimern Sandviken har haft otroligt flyt hut många poäng har de fixat på slutet o på övertid, senast i går mot Skövde
ubie67 Oldtimern handlar aldrig om flyt, är ren o skär klass om man gör detta sett över en längre tid, oftast mål som man förtjänar genom idogt hårt o kompromisslöst arbete o ingen flyt alt. tur. Från en coach som ibland har detta "flyt".
Oldtimern Man måste beundra Mjällby, leder mot djurgården,o 3 i allsvenskan, Kusu inte med alls vad jag kan se , inte ens på bänken
Torsdag ubie67 Ett väldigt intressant inlägg av Ubie67. Jag tror inte heller det handlar om flyt utan det är skicklighet som gör att vissa lag "alltid" gör sena mål. Precis som att svaga lag "alltid" släpper in mål sent i matcherna.
Ryltan Torsdag vi gjorde sena mål tidigare på säsongen. Vi släppte in ett sent här förleden. Samma lag. Har vi blivit sämre? Eller har vi mindre flyt nu? Tur eller skicklighet det är frågan. 🤪
ubie67 Ryltan Nja, den som hade svaret på det, fotboll är ett lagspel högt nyckfullt men sett över tid levererar vi ju inte nu som lag och det det ser vi poängmässigt.
Oldtimern Vi släppte in sena både mot Gefle o Sandviken, bägge var mentalt, då vi vek ner oss totalt. Annat var det mot BoIS där kämpade vi som lejon,