El_barto naren Håller med. En Järdler som inte springer på alla bollar samtidigt skulle nog fan kunna göra bra saker!
ÖÖIIFF Men hallå vakna, föredettingar likt han aldrig av godo trots befintlig familjesituation, bara att fetglömma o gå vidare.
per gustafsson Ryltan är Jädler duktig? Han kanske har blivit bättre sen han var hos oss men jag minns han som en bedrövlig tränare.
Ruuben Framförallt har han förmodligen inget högt löneanspråk, säkert glad att bara få ett jobb på hemmaplan. Men någon avgörande roll i A-laget kan han glömma.
Lutavallen per gustafsson Skall vi ta in alla sänken igen då är vi snart i div 2. Nu är vi på rätt väg med nya och friska krafter, fortsätt på den vägen och glöm alla som drog ner Östers IF i dyn.
El_barto per gustafsson om man får tro några av de som analyserat situationen när det begav sig verkar en del ha handlat om att han var tvungen att ta alla bollar själv. Nu har vi en helt annan organisation. Man måste nog bedöma honom utifrån förutsättningarna om det ska vara rättvist.
jon per gustafsson Han var bedrövlig i och med att han var så naiv och bara förlitade sig på sina siffror. Förhoppningsvis har han lärt sig att man kan behöva lite fler verktyg om det inte går som man tänkt sig och man behöver vända en utveckling
per gustafsson El_barto vet inget om hur hans övriga roller sett ut men han har ju inte lyckats i någon av de klubbarna han varit i efter oss.
Eckart jon Uppenbarligen inte. Enes har ju identifierat exakt samma problem i Örebro som i Öster dvs träningsmängd och träningsintensitet.
Redarmy88 Att sitta på dubbla poster är inte optimalt. Truppen järdler förfogande över var ju miltals ifrån årets. Jag tycker det finns en bra kunskap där som vi kan förädla vidare.
El_barto per gustafsson Nej, det är sant. Han ska nog inte vara huvudtränare. Det är å andra sidan inte heller aktuellt, ens om Foyston lämnar imorgon.
Sääf Sr Jag uppfattade inte Järdler som att han hade låg kompetens som tränare när han var hos oss. Tror absolut han skulle kunna göra det bra i en annan roll än huvudtränare.
jon Svårt med Järdler. Han verkar väldigt bra men har inte lyckats. Jag skulle inte chansa på honom om jag var sportchef annat än i en mycket specifik roll. Analyserar han vad som gått fel kan han säkert vända på steken
jon gbjorkman Den som värvade Morten Sundli han borde visst en hjälte bli Den som brännvinet utfunderte han var inte heller dum Den som ropte sup slå i mere han borde visst ha ett premium! eller hur den där gotländska visan nu går?