EDIT/MOD: Jag har blivit garanterad av flera källor att @Oldtimern inte menar att trolla det här forumet men vi kan inte ha det så här. Så låt mig berätta för honom och alla andra hur det här kommer att fortsätta.
Det här forumet är skapat för att Östersupportrar ska ha en plats att diskutera Öster och fotboll. Alla våra taggar gör klart just det - att vi diskuterar Öster, fotboll och fotbollssupporterkultur. Den här tråden handlar om andra fotbollslag än Öster. Varför är vi så hårda och reagerar så starkt kring detta? Jo, vi vet att bland oss Östersupportrar finns det dem som också stödjer andra idrotter t ex hockey. Tanken är inte att de supportrarna ska gå in här och tvingas läsa andra som skriver skit om andra idrotter och lag som de kanske uppskattar. Det bygger inte vår supporterkultur, det splittrar oss.
Så för sista gången varnar jag nu @Oldtimern att släppa sin konfrontativa stil, lyssna på moderatorer, känna av stämningen i en tråd och lägga lite mer tid på att skriva något av värde. Bryts det här en gång till blir det livstids avstängning.