Bonus Japp, tycker vi kan sluta med klacksektioner också medans vi ändå håller på, skymmer ju sikt och man hör ibland lite sämre vad personen jämte säger. Gör om med sittplatser överallt säger jag! Fast när vi ändå håller på kan vi väl förbjuda bortaresande supportrar också - vad bidrar dem med för fotbollen? Eller varför ens har publik på plats när vi håller på, vi kan väl göra om så alla kan kolla på TV, där ser man ju ändå bättre.
Eller helt ärligt stäng ner allt bara, tycker vi låter den klubb med bäst ekonomi ta hem att så räknar vi tabell med bokslut. Känns fett! Fast då är ju allsvenskan, och tja, svensk fotboll ganska irrelevant. Så vi kan väl alla bara enas om att vi tittar på den moderna fotbollens hemmaplan, dvs premier league, där är dem ändå bättre på att sparka boll. Tur att vi är överrens om att stämning, det är ganska så onödigt.
All pyroteknik på vår läktare har ju definitivt varit ett problem hela året. Massa uppskjutna matcher osv. Kan inte beskriva nog hur besviken jag blev när precis... ingen? match har varit problematisk alls faktiskt. Men men! Det är väl rationellt och propertioneligt hur det hanteras! Stäng ner allt säger jag!