öster i väster Vaknade precis och skummade en artikel i Aftonbladet. Barnfotbollen i KF läggs ned. Dubbelkollade datumet. Ej första april. Nöp mig i armen och hoppades när jag läste vidare att de skulle fasa ut resten av föreningen inom en femårsperiod. Längre ned i texten läste jag att många hatar KF även i K*lmar. En dröm? Genidrag att lägga ned fotboll för barn?
antzzo Sandviken - Trelleborg 2-0 med 20 minuter kvar. Sandviken dundrar på trots alla spelare de sålde förra säsongen. Gillar på något sätt deras spel, känns gediget och genomtänkt. Thellson hoppade in nu,.
antzzo häcken - mjällby 0-2 . Satan vad bra Mjällby spelar. precis innan det missar hristic öppet mål i princip
Redarmy88 antzzo Mjällby topp 5 i fjol. Hamnar vi med 3 lag under oss så ska vi vara otroligt nöjda. En bra dag slår vi alla.
Tompa Silas A hyllas överallt. Jag tycker inte han var bra mot oss. Häcken har en del att fundera på.
Hyena Theo är verkligen en spelare jag önskar allt gott. Hoppas han flyger framöver och slipper skadorna som präglade hans tid i ÖIF.
xonitex Hyena Håller med. Han hade också Runar och Lukas att konkurrera med men går in i nästan alla lag, så bra är han,