jojolaget Ols ÖSK är en rätt krävande klubb av vad jag hört i diverse poddar och annat, om inte treorna börjar ramla in snart lär klubben snart söka ny tränare igen.
stefanps https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-hammarby-hoppas-pa-1520-miljoner-for-alioum/200142
Calle01 Plantagenparkeringen Egentligen jag också, men då Sirius skulle kunna vara ett bottenlag hoppas jag att Malmö får inte åtminstone en boll i nät.
Slangen Calle01 1-1. Men inte bra att andra lag som kan tänkas hamna i botten stjäl poäng av topplag.
Calle01 Slangen Bättre om MFF hade vunnit men roligt att Sirius tog en poäng för den allsvenska spänningens skull. Om guldet menar jag, i botten lär det bli spännande in i det sista. Men Sirius poäng var den enda som eventuella bottenlag tog mot topplag. Mjällby lär inte hamna i botten.
Redarmy88 Örebro ligger under med 2-0 i halvtid mot Örgryte. Enes hårt kritiserad bland Örebroare, frågan är ifall tränaren som Enes tog med sig från Värnamo blir kvar till nästa match. Man går mot sin 7e tävlingsförlust med cupen inräknad.
antzzo 3-0 Norrköping. Att vi spelade så jävla fattigt mot HBK är otroligt. De poängen kan vara a och o
penseln Halmstad är det sämsta laget i allsvenskan.De har inget eget spel,att vi uppträde som vi gjorde mot dem är helt obegripligt.