Jockeluring Heja Landskrona BoIS. Mitt absoluta favoritlag i 110 minuter fr.o.m. nu. Sen kan de gärna dö igen.
Söder Pinsam nivå på domarna i superettan och på Sjöberg. Springer rakt in i motståndarna och gör ett svanhopp = straff.
Redarmy88 William Lundin får sparken av Degerfors. Måste ändå vara oväntat. Har tydligen tappat omklädningsrummet.
Jockeluring Redarmy88 Han har gjort kantigt intryck på presskkonferens och i paussnack. Är han lika kantig i omklädningsrummet så ...
DaKlonker Redarmy88 Tycker deras trupp hype’as upp media likt Sirius. Tycker det är fullt logiskt att dessa två ligger i botten sett till spelarmaterial.
TuffeUffe Degens beslut att kicka Lundin kan visa sig bli kostsamt. Eller så blir det en injektion. Låt oss hoppas på det förra.
Redarmy88 Häcken köper loss Svanbäck från Helsingborg. Enligt HIF forum pratar man om 20 miljoner låter helt orimligt.
Slangen Redarmy88 Sportcehefen där sa väl nått i stil med att de inte säljer om det inte blir den dyraste försäljningen från superettan hittills. Vet inte vad det innebär dock…
Calle01 Redarmy88 Välkommen till den nya verkligheten. Öster fick 34 miljoner för en icke poängproducerande Sanyang. Jag blir inte förvånad om HIF får 20 miljoner för Svanbäck. Killen är bara 19 år, tror jag.