JFA Jag tror att det kan finnas en positiv aspekt att spela mot HIF tidigt denna säsong. Tror att de blir farliga, men att de definitivt kommer sladda lite till en början.
jon JFA Vilka har pressen på sig i premiären? Öster har dessutom inget cupspel och kommer nog ha fallit bort lite från förhandsdiskussionerna när säsongen närmar sig
Bissan Oldtimern Var har HIF fått alla sina pengar ifrån denna gång? De är ju konkursmässiga var och varannan säsong, lyckas lura systemet och tvingar till sig pengar från kommunen. Men skulle det inte vara slut med det nu?
JFA jon bland annat det jag tänker också. Lyckas de få igång laget under säsongen blir de värre att slå. Vore ju oerhört fint med tre poäng på Olympia! Ett varmt välkomnande tillbaka till superettan.
Hansen JFA Bortapremiären 2003 på Olympia. 20 år senare ser man gärna samma igen. Dvs Micke Thomassons målgest. (Och Österdamerna spelade tydligen samtidigt 0-0 borta mot Mallbacken.) https://www.eastfront.se/2003/04/helsingborg-osters-if-0-3/
Calle01 Helsingborg krossar Onsala, 3-0 efter 22 min. Suljic en av målskyttarna och minns jag rätt fick ha förra säsongen spolierad pga skada. Ett "nyförvärv" för HIF i så fall.
Hansen Efter 14-0-13 på första 27 omgångarna har Blackburn nu istället börjat samla kryss. 4 raka och tabellraden 14-4-13 inför Swansea hemma idag. Så nu väntar väl åtminstone 10 raka kryss, @MATTAN?
Hansen ÖIF135 De har tappat Granath till HBK och har väl inget kvar av Vigge-pengarna. Så vad har de? Kontinuitet?
ÖIF135 Hansen Seriens bäste försvarare, en målskytt vilket de saknade förra året och Simon Johansson. Spelat ut både Norrköping och BP, nu en stark insats mot AIK.
Hansen ÖIF135 Hur menar du att de saknade en målskytt förra året? 🙂 Säger inte att ni har fel dock, något lag överraskar ju alltid.
EF-JKPG ÖIF135 Kommer ni ihåg när vår försäsong såg ut så? Ahrn sköt ut Malmö - så när vi slog ut aik i cupen med, sen tog de roliga slut den säsongen
ÖIF135 Hansen Hjärnsläpp 😉 Väldigt underskattade spelare dock, ett helt annat lag efter att Nsabiyumva kom in.