Oldtimern Kollar lite på Kalmar trelle, visserligen leder Kalmar men de har väldiga problem o spela sig ur trelles presspel , trelle är sämre i försvaret dock
Oldtimern Gais har spelat sig till flera fina chanser mot Norrköping, men de missar kanske skillnaden mellan allsvenskan o superettan,
Oldtimern Starkt av trelle o göra två mål på Kalmar på deras hemmaplan,, tyckte T imponerade, pressade Kalmar ordentligt. O fattade jag de hela så nätade dansken igen,
Zingo xonitex Den här tråden skulle kunna användas av någon som preppar inför en avhandling gällande fotbollssupporterspsykologi 🙂
EF-JKPG ÖIF135 Kommer ni ihåg när vår försäsong såg ut så? Ahrn sköt ut Malmö - så när vi slog ut aik i cupen med, sen tog de roliga slut den säsongen
Plantagenparkeringen https://www.fotbollskanalen.se/svenska-cupen-1/ac-och-linderoth-hamnade-i-hetsig-argumentation-han-ska-inte-saga-vad-jag-sk/ Alla älskar Skövde
onion Plantagenparkeringen Sjuka Skövde fortsätter att övertyga med sin dödgrävarfotboll och låga beteende
Sääf https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/kff-ungdomsspelare-overfallna-av-tyska-supportrar-fyra-spelare-fick-orfilar/
Oldtimern Örebro verkar bli bättre i år slog BP enkelt i kväll, var dock dålig fottboll kollade lite,Landskrona, fick ordentligt med stryk, bra o sätta ner självförtroendet,
Ols Kiken var lite svajigt. En hel del slarv i försvarsspelet men också flera bra spelsekvenser där de hotade blåvitt. Kommer inte bli en lätt match.
Labila Kabila Stämningen på Landskornas och Utsiktens matcher var överlägset den som Örebro kunde ge på Grimsta...
Hansen Hbk tvingas flytta mötet med JSödra i helgen till Borås pga ingen spelduglig plan om jag förstått saken rätt.
Hansen Villenyblom Okej, hittade någon som skrev det men sedan stod det flera gånger att allt var Halmstads kommuns fel vilket jag tolkade som att de inte hade en plan att erbjuda. Säkerhetsskäl för att det stormades plan mellan Jönköping och Helsingborg? Känns inte som det skulle hänt mellan dessa gäng, kanske om det varit Landskrona dock…