Tompa Vi kanske ska värva JW:s brorsa. Två mål mot Norrköping och ledning 3-1 en bit in i andra halvlek.
Calle01 Kalle Dahl Jag ser inte matchen. Du menar att HIF är så dåliga att Mortensens prestation är intet värt?
Oldtimern Vad har hänt medtrelleborg de spelar plötsligt bra fotboll,,tycker vi haft otur i lottningen med de första matcherna hif o trelle i de två första lär bli tufft,
Oldtimern Vem tränar vsk, spelade ut Varberg totalt, Varberg kom ingenstans trots hemmaplan 2-0 var klart i underkant, förlorade de inte sin bäste spelare föresten.
Oldtimern Ingen som funderat över hur svårt öster har o göra mål, Landskrona 3, trelle3, gais 2, vsk 3, o då mot allsvenskt motstånd, blev impad över gais tror de kan vinna serien, hur som måste målskyttet snart komma annars blir det panik i leden,
Valance Oldtimern "Allting Öster gör = Dåligt Allting alla andra lag gör = Bra" Du använder verkligen bra logik här i dina såkallade "resonemang" LMFAO 🤣🤡🤡
VV-Oppnasitt84 Valance Konfirmeringsbias med ett finare ord. Finns tendenser av detta hos de flesta människor; hos vissa mer än andra 😉
Hansen Hade ingen aning om att Gustav Engvall föddes i Kalmar och växte upp på Öland men ändå aldrig har spelat för KFF. Nu hoppas man ju lite på att han sänker Kalmar i Smålandsderbyna. (Lite i skymundan av att man följer Öster framför allt får man följa även annan fotboll ska jag väl tillägga innan någon som tror att Öster är allt som finns blir arg.)
Hansen Varberg ska fylla på truppen med en spelare från PSG:s B-lag. Precis vad som behövs när man bara har fötti (40) spelare i truppen. https://www.transfermarkt.com/varbergs-bois/startseite/verein/10507 Jocke P roterar vidare och Silverholt får starta cirka var fjärde match.
Jockeluring Southampton mot fjärdedivisions-laget Grimsby på Viaplay. 1-2. FA-cupen, nu är bonnalaget i kvartsfinal. TV-tips: De tio minuterna från slutsignalen till slut på sändningen. Glädjen och interagerarandet med fansen. Vackert!
cj9808 Jockeluring Värt att tillägga att vi träffade 4-5 st från Grimsby på en pub i Göteborg 2016 som hängde med oss till Valhalla och såg Öster besegra Qviding (dom gick efter ca 60 min för det var för kallt), sedan dess har dom vart mitt i England 😉
WittonAlbion Jag skulle vilja höra vad ni tycker om Östersunds silly och vad ni tror om ÖFK i Superettan 2023 🙂👍
jon WittonAlbion Antar att sillyn är kanon och att de kommer springa genom serien men kan du sammanfatta höjdpunkterna?
WittonAlbion jon Suck, jag vet ju inget om deras silly, det var ju därför jag undrade om någon här har bättre koll. Om det blir fågel, fisk eller mitt emellan. Själv vill jag få ut myglargänget ur svensk elitfotboll så det var synd att inte FFF klarade att spela ner dol i Norrettan i höstas. Om någon här inne har koll på ÖFK vore det intressant att få höra mer 🙂👍