Oldtimern Märkligt vad bottenlagen vaknat till liv just nu gjorde Norrköping 1-0 mot topplaget AIK, O i går vann HBK mot andra topplaget djurgården, blir tufft oavsett vilket lag från superettan som får spela mot något av allsvenska lagen just nu verkar Gbg ligga sämst till
Oldtimern Norrköping har två riktigt vassa forwards, som skojat med AIK försvaret, där en borde blivit utvisad efter kapning, klart rött sa tv reportrarna , men topplagen har nog liten fördel hos domarna ,
Oldtimern O Östersund åker på baklängesmål i 92 min , o förlorar mot öIS Står mellan Gefle o Östersund nu då vem som ska trilla ur, Gefle tycker jag
Ruuben Oldtimern Slaget om Norrland, frågan om 1, 2 eller 3 lag rent av åker ur? Östersund är väl snart uppe i nio liv, så det är väl dags för dem nu.
Tompa Gefle, Östersund och Sundsvall har alla -14 i målskillnad. Tror Östersund och Sundsvall tar kvalplatserna.
Ingemar Söder Solklart korrekt mål. Solklart gult kort till Norrköpingsspelaren. Dessvärre kan inte AIK-supportrarna klaga heller, de har ju kategoriskt sagt nej till införande av VAR i svensk fotboll.
jon Söder Jepp, lite plåster på såren att det var AIK som drabbades tycker jag. De brukar inte få sånt mot sig
naren Några spelare i Skövde som håller för spel i Östers IF? https://www.fotbollskanalen.se/superettan/alla-spelaravtal-upphor-i-skovde-aik/
Lucksmith naren Kanske Hugo Engström som jag tror skulle kunna ta fler steg i rätt miljö. Eventuellt skulle Marcus Mikhail funka som backup bakom Lukas om Theodor lämnar. Edvin Tellgren skulle kanske funka som fjärde mittback med tanke på ålder och utvecklingspotential.
Memory Man Lucksmith Håller med. Jag lyfte fram Hugo Engström som en "honom ska vi ha" värvning när vi mötte Skövde borta.
El_barto Lucksmith Tyckte Mamadou Diagne såg rätt spännande ut. Snabba fötter och ställde till med en del problem.
El_barto El_barto På Sofascore får han högst snittbetyg av deras utespelare över säsongen och varit den som gjort flest poäng, men... också Superettans mest varnade spelare...
Lucksmith El_barto Det håller jag med om. Han är ju dock bara på lån från Malmö, så vet inte hur hans kontraktssituation ser ut.