outdoor_miner Stor humor på brofästets svenskafans nu... som: "Jag gillar tanken att spela på Fredrikskans nästa år så kan våra jävla politiker stå där med en tom Guldfågel" så: ni fick 30 miljoner i engångsföreningsstöd för att bygga arenan. efter tio år säljer ni den till kommunen för exakt vad den kostade er att bygga, och får då 13 miljoner i "omställningsstöd" för att ni inte klarade att driva arenan. Ocfh nu har ni mage att pissa på kommunen som det vore deras fel?? låt klåparna spela på Berga IP ffs...
jon outdoor_miner dom får i alla fall chansen att spela på Falcon alkoholfri nästa år, det är allt som räknas :-)
Skogen Känns som att det kan bli Peking som får kvala från Allsvenskan. Två tuffa matcher kvar och usel målskillnad och har en känsla att Värnamo kniper poäng hemma i sista omg mot Elfsborg
jon Skogen men vinner AIK imorgon har Djurgården inget att spela för nästa helg, och vinner Norrköping imorgon är de klara
Oldtimern Ser att Christoffersson sitter på bänken hos öIS , som jag sagt innan går vi upp är det en spelare vi kunde ha stor nytta av, mycket bra kontringspelare ,
Oldtimern Märkligt vad bottenlagen vaknat till liv just nu gjorde Norrköping 1-0 mot topplaget AIK, O i går vann HBK mot andra topplaget djurgården, blir tufft oavsett vilket lag från superettan som får spela mot något av allsvenska lagen just nu verkar Gbg ligga sämst till
Oldtimern Norrköping har två riktigt vassa forwards, som skojat med AIK försvaret, där en borde blivit utvisad efter kapning, klart rött sa tv reportrarna , men topplagen har nog liten fördel hos domarna ,
Oldtimern O Östersund åker på baklängesmål i 92 min , o förlorar mot öIS Står mellan Gefle o Östersund nu då vem som ska trilla ur, Gefle tycker jag
Ruuben Oldtimern Slaget om Norrland, frågan om 1, 2 eller 3 lag rent av åker ur? Östersund är väl snart uppe i nio liv, så det är väl dags för dem nu.
Tompa Gefle, Östersund och Sundsvall har alla -14 i målskillnad. Tror Östersund och Sundsvall tar kvalplatserna.
Ingemar Söder Solklart korrekt mål. Solklart gult kort till Norrköpingsspelaren. Dessvärre kan inte AIK-supportrarna klaga heller, de har ju kategoriskt sagt nej till införande av VAR i svensk fotboll.
jon Söder Jepp, lite plåster på såren att det var AIK som drabbades tycker jag. De brukar inte få sånt mot sig