VV-Oppnasitt84 penseln Nej tack, jag avvaktar. Vore intressant att höra vem folk här inne ser som potentiell lagkapten i händelse av Månz frånvaro.
Hansen VV-Oppnasitt84 Stenberg. ABW känns som en bra talesperson annars. JW kanske inte lika mycket. 🙂
Kalle Dahl VV-Oppnasitt84 Preka, Starke, Stenberg, Hauk, ABW, Rodic, JW. Var det menat som en uppriktig fråga eller ville du mena på att Månz är opetbar då han är kapten?
jojolaget Hansen Att ha en lånespelare, som trots kontraktsförslag nobbade klubben för ett par månader sen, som kapten bör vara uteslutet. Kan hellre än ABW, SSH eller Rodic som il capitano.
Greger Var inte Starke kapten mot de alkoholfria? Westermark har väl varit tidigare på försäsongen när inte Månz varit med.
VV-Oppnasitt84 Kalle Dahl Tror inte Månz kommer vara opetbar. Inte alls omöjligt att SSH och Stenberg blir ordinarie mittbackspar under säsongen, men jag tror inte det kommer ske redan i serieupptakten. Tycker ingen av de du räknar upp känns klockren, är lite emot att ge bindeln till någon som varit i klubben ett par månader samt håller med om att Stenberg är olämplig pga att han bara är inlånad och kanske lämnar mitt under säsongen. All things considered hade jag nog lagt min röst på JW när Månz inte spelar.
jon Ozze så typ max 4p då. Och några segermatcher och en hållen nolla. Vanskligt att jämföra men jag tycker ändå Stulic gjorde det ok för att vara ung och ny. Vill minnas att nåt insläppt borde han tagit om han var lite mer välgymmad, var på men orkade inte hålla. Svår balansgång mellan att ge unga chansen och satsa på säkra kort
Hansen jojolaget Ja jag håller med dig. Stenberg känns så kaptenig att han ändå skulle kunna vara det men ABW eller kanske då JW ligger kanske närmare.
penseln VV-Oppnasitt84 Vi kan ju inte låta Måns spela bara för han är lagkapten,och riskera baklängesmål i samband med hans hutlösa uppspel.
Plantagenparkeringen När vi ändå pratar ny vänsterytter som ersättare när ABW kliver upp på topp. Är det inte dags för Calle Johansson att komma tillbaka? Hans kontrakt går ut i sommar.
Plantagenparkeringen Hans siffror skulle kunna tala för oss. 3 assist och ett mål kanske inte lockar allsvenska lag i Keuken division. Har spelat i princip alla positioner man kan på mittfält/anfall ffa i höstas. Sista 5 matcherna som inhoppare. Om vi är med i toppstriden i sommar så kanske vi lånar ut/säljer Bonnah och får in Calle.
Johannesson https://fotbolltransfers.com/nyheter/hammarby-uppges-visa-intresse-for-carl-johansson/163953 Nån månad gammal nyhet och oklar trovärdighet, men känns osannolikt att han skulle gå till Superettan. Hade ju dock inte suttit fel!
jojolaget Johannesson å andra sidan är Hammarby intresserad av alla spelare i alla lag. Johansson skulle säkert kunna värdera livet utanför fotbollen högt med vänner och släkt, så där ligger säker vi eller nåt lag på Smålands östkust bra till.
Ruuben I sommar när vi har 14-1-0 så tänker Calle att det är klart med allsvensk plats 2024, så då tar han en halv säsong i Superettan utan problem. …jag vet, varför tappar vi poäng i en match liksom.. men så blir det tyvärr.
BKBiceps Calle J är väl tillsammans med Wibbes dotter. En USP man inte ska underskatta. Ett öster med klart häng på allsvenskan skulle nog kunna locka