Slangen Vito pratar eventuellt intresse för ABW och öppnar för defensiv förstärkning i sommar https://www.rekatochklart.com/nyheter/sportchefen-de-flesta-i-allsvenskan-vet-vem-som-leder-skytteligan/
Calle01 Rodic på bänken igen ikväll mot J Södra. Tror ni han är kvar i Öster när fönstret stänger? Jag är tveksam. Men jag vill ha honom kvar då jag tror att få igång honom är en av nycklarna för avancemang.
ubie67 Varför ska han sticka nu, tror han vet själv att han ej levererat o vilket lukrativt avtal för hans karriär skulle vara aktuellt nu då isåfall.
Calle01 ubie67 Bara en känsla från min sida. Orsaken skulle kunna vara att det skurit sig med tränaren/truppen. Och utomlands skulle han säkert kunna få en lön som överstiger den i Öster. Känns inte bra detta. Bänkad för andra matchen i rad efter säsongens bästa halvlek mot VSK. Tidigt utbytt också när vi behövde göra två mål.
HB352 jon i superettanpodden intervjuades Salif Camara Jönsson (sportchef). Han sa att de 50 millar som Tff fått av Mellby Gård inte är några pengar de lägger på löner. Han sa att dem går till spelarköp och eventuellt en sign-on bonus. Det är inga pengar som används i det dagliga.
Villenyblom HB352 Lönerna är ungefär som Östers men sign-on bonusarna dem pungar ut är högre än hälften av Allsvenskan
Valance Calle01 Han håller ju inte för nivån det är ju därför han nu har blivit bänkad det är inte svårare än så att förstå
Berra Calle01 Vore inte det ganska bra om någon annan vill ha honom? Känns som han sitter på ganska hög lön. Så lär kunna hitta någon bättre spelare för samma lön.
ubie67 [unknown] just därav man kan fråga sig vem vill ha honom då levererat klart under sina förväntingar o lön.
Zingo EDIT/MOD: Hur jävla svårt ska det vara att fatta att vi angriper sak och inte person som säger sak härinne? Skärpning i tråden. Inlägg raderade och varningar kommer om det fortsätter.
Valance Zingo Vem eller vad är det jag har angripit? Får man inte tala illa om Rodic som fotbollsspelare eller är han helig som spelare? Brist på yttrandefrihet om det är fallet.
Zingo Valance Det gällde inte Rodic, det gällde hur du svarade en medsupporter drygt helt i onödan. Skärpning nu. Har du övriga frågor, läs våra regler.
Oldtimern Rodic är en gåta, tog defenitivt inte chansen när han kom in, Bonnah gjorde ju mål även om han blandade o gav, så han var bättre än rodic
Jockeluring Flamur Dzelili (ungefär), han som trollade med oss i går? Påvisade i intervju god karaktär, dessutom.
Labila Kabila Jockeluring erkänner att jag trodde han var på väg hem igen i vintras. Han spelade i allsvenskan för BoIS och i kvalet var han putsväck.