Kalle Dahl Ruuben Luktar mer Värnamo där han har stor chans till speltid Har han verkligen det då? Konkurrerar med typ Engvall, Zeljkovic, Thern, Oscar J, Ademi, Adjei, Bustos och Becirovic.
Manne Calle in ser jag som en långsiktig värvning. En chans som inte dyker upp så ofta, en hemvändare i bra ålder. Ja det blir tjockt på offensivt mittfält i höst, men sen kan vi kapa dödkött inför 2024.
Redarmy88 Manne Håller med dig 100% Rodic har varit ur slag i snart 2 år med reservation för de senaste matcherna (kontraktet på väg ut, då visar han vad vi förväntade oss från dag 1) Vore ett styrkebesked att hämta hem calle.
mrpicture Rejkan Nej jag tror inte det var Calle pga längden. Såg honom bara på håll, kanske en 20m eller nåt. Det jag kom ihåg var att ansiktsformen påminde lite samma som stenberg, (hur konstigt det nu låter).
ÖIF135 Tompa Mycket bättre när han fick spela till vänster men hade aldrig riktigt någon bra slutprodukt. Men bra tyckte jag nog ändå att han var.
Anders Calle är en helt ok ytter, men är det en startspelare i Allsvenskan om man har ambitioner? Tveksamt. Rodic och ABW är bättre. Minns mest hur Calle sprang runt med boll utan att få särskilt mycket uträttat. Lycka till i Värnamo!
DaKlonker Håller med ovan att Abw och Rodic är bättre, vi är behov av en ny mb jämte SSH. Hoppas de lägger krutet där och hittar rätt där snart Avdelning töntig tweet men man kanske inte ska förvänta sig mer av en Väänamoo-bo.
Apotekaren I dagens smp säger Värnamo att det inte är otänkbart att Vilar lämnar (mellan raderna kan man läsa att dom inte vill att han går till Öster) då dom inväntar bud från utlandet. Så detta kan bli ett lån i elfte timmen 31/8 ifall dom inte får in något bud