xonitex Högerback: Jacob Hedenqvist? Känns intressant utifrån stats. Mittback: Ingen aning, kollar bara kontraktslösa. Christoffer Styffe som 1 av 2 mittbacksförvärv ev.
Manne Om vi utgår ifrån att vi vill fortsätta ha en vänsterfotad mittback kan denna lista vara av intresse? Vad sägs om Oliver Stefánsson, kan han vara nästa Peking-fynd?
Hansen Manne Oliver vände väl hem till Island eller blandar jag ihop Norrköpingsislänningar nu? Edit: lånades ut till moderklubben: https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/efter-tunga-sasongen-talangen-lanas-ut-fran-ifk-norrkoping/ Det är ju sonen till våra gamla Österspelare Stefan & Magnea 💘
emanuelpetersson 21-åriga keepern Joachim Imbrechts öppnar upp för flytt till Sverige förutsatt utlovad speltid.
Hansen emanuelpetersson Låter som att vi skulle stå med två Stulics. Han spelar inte seniorfotboll. Varför skulle han utlovas speltid någonstans över division 1?
Ozze Hansen Jag har inte sett nämnd keeper spela någon gång, det ska jag vara ärlig med att säga. Men jag skulle gissa att ett lag som skulle springa hem allsvenskan har en reservkeeper som är bättre än svenska division 1.
emanuelpetersson Hansen Jag är med dig, men utifrån vad han säger till fotbollskanalen tolkar jag det som att håller Allsvensk klass. Med det sagt kanske intressant för en Superettan-klubb.
Hansen Ozze Ja troligen men han har fortfarande ingen erfarenhet. 🙂 Hur som helst lär ju Öster gå för något mer etablerat så det är väl en icke-fråga det här, eller?
Villenyblom Starke Hedlund hade vart rimligt med tanke på svensk-kopplingen och att Tufa har tränat han men lever ju inte upp till sitt efternamn då han är en av ligans sämsta huvudspelare och haft en bedrövlig säsong överlag
Ruuben Vad tror ni Stenberg kommer tjäna i USA? Känns väl mest som ett äventyr mer än karriärsklättring.
Hansen emanuelpetersson Haha, ja ska man lita på vad alla målvakter själva säger (inklusive Markus Malmström) så håller de väl alla allsvensk klass. 😉
Hasse-Hattrick Hansen Själv håller jag hög Superettan nivå som domare. Jag hade nog inte snittat på mer än en felaktig utvisning och en felaktig straff per match. Hög hög Superettan nivå alltså.