Hansen ÖIF135 Aubynn har koll på sina Malmöpågar precis som han hade då han tog dit Mathias Nilsson och Mubbe Nuh (från Växjö men lån från Malmö). Tror Öis kommer bli en joker i år.
MatteP Oldtimern Vore intressant med Petar Petrovic på ett 1+1 - kontrakt som sist. Men hur har skadan påverkat honom? Han valde bort Öster och gick till TFF så man undrar om han vill vara i Öster. Blomberg tror jag inte på.
Oldtimern Noah Christoffersson, 23, har öst in mål i Ettan Södra. Nu är anfallaren väldigt nära en övergång till Örgryte IS, enligt Expressen.
Hansen jon Kanske snarare något annan än vänsterytter isåfall om man ska scanna kontraktslösa i den listan. https://www.transfermarkt.com/darlin-musa-agency/beraterfirma/berater/7335 Antonio Yakoub har väl inte fått ut så mycket ännu för att ses som en förstärkning i Öster men anses i alla fall som central forward.
ÖIF135 Simon Strand comeback?! Tycker dock att Niklas Söderberg passar in i den beskrivning Dan har nämnt i någon artikel
Hansen ÖIF135 Höhö 😜 Snarare Dullovi åter då som Ols nämnde. Ahrn åter = 😍 Hade @Slattaren någon uppgift om det hela eller bara en gissning? Förlängning låter osannolikt då Mattis och Tatu har över 2024, Zahiren 2025 samt Emil har lämnat. Isåfall om han löst en bra ny klubb för Emil.
Slattaren Hansen Darlin musa på instagram : Gott nytt år ÖIS, EPLOCOMOTIVEFC, ÖIF. Enligt rykten idag är Petar Petrovic klar för Locomotive. Så egentligen en chansning men troligtvis lär det ju hända något.
Hansen Slattaren Ah, du menar att Öis, El Paso och Öster nyårsönskas med Musa-värvningar men vem har Öis fått klar som är Musas spelare? Är Noah C också hans spelare?
Oldtimern Inte lätt skaffa bra spelare IFK Göteborg har erbjudit omkring nio miljoner kronor för Bodö/Glimts mittfältare Elias Hagen, enligt uppgifter. Budet ska ha nobbats.
Anders Har någon hört något eller är det lika tyst som vanligt? Viktigast av allt är att få in en målskytt som jag ser det.
Hansen Villenyblom Jag tänkte direkt en kombo av Niklas Moberg och Freddy Söderberg och får man dessa två anno 2009 respektive 2012 så blir det ju bra det här. 🙂 Men hur ser de underliggande siffrorna ut, xG och allt sånt där?