jon AFC spelar väldigt märkligt. Blir många ovanliga situationer. Öster lyckas inte riktigt utnyttja dem
Labila Kabila Skogen jupp, väldigt oväntat att han dök upp motståndarboxen på en retur, enligt mig Edit: haha, läsförståelse var det ja... Hand i pannan-smajly på mig själv
Splitvision Kusu är på spelhumör idag. Det tackar man för. Öster har en helt annan trygghet i spelet idag än mot BoIS senast.
Valance Det är bara att städa av den här matchen idag och inkassera 3 nya poäng och komma ännu närmare Allsvenskan
Redarmy88 Hansen sådant där spelar ingen som helst roll i ett kval. Vi vann mot Malmö FF i cupen och åkte nästan ur superettan.
Hansen Valance Du har gått från domedagsprofet till superoptimist, vad har hänt? 🙂 Nu börjar för övrigt Oppong tappa matchen i vanlig ordning, mer och mer hetsigt.
Valance Hansen Jag har väl aldrig varit någon domedagsprofet? Kanske bitvis negativ men det får man väl vara det går inte jämt att vara positiv men nu känner jag att det blåser starka positiva Öster-vindar ute så jag är på ett bra humör nu för tiden!
Hansen Valance Du var inne gång på gång att vi alltid skulle bli kvar i SE för evigt för bara ett par månader sedan. Orkar inte leta fram inlägg men skit samma: kul att du är positiv! För övrigt: hur kan de tillåtas köra sånt oväsen vid mål om de i lägenheterna kunde vräkas för att de släppte in fem supporters som lät lite under pandemin.