Berra Calle01 Tyvärr går det väl inget vidare för våra utlåningar. Zahiren har ju oerhört skralt poängsnitt i ettan. 1 mål o 0 assist på 20 matcher o får allt mindre speltid. Bonnah ( som verkar vara förlorad) fortsätter sumpa chanser i Gefle. Andre är väl ok och Stulic har jag ingen info om
Calle01 Berra Funderade precis hur det har gått för Alen. Det snittet låter inte bra. Tråkigt, jag tycker han har potential.
jon Undrar ni hur det går för Concha? https://www.svd.se/a/0QOdpg/rika-flyttar-till-marbella-bara-medelklassen-kvar-i-sverige
CrobyJr Pavic och Joby startar bägge två i seriefinalen mot IFK Karlshamn för Växjö Norra. 0-0 efter 25 spelade
Villenyblom Ångloket Runar går som tåget och rankas som ligans fjärde bästa spelare denna säsongen. 2 assist på 5 starter
Calle01 Ryltan En snabb koll på svenskfotboll.se säger att han inte varit med i truppen de senaste tre matcherna.
Ryltan Calle01 Tråkigt. Hade varit kul om det lossnade för honom tycker jag. Trodde han hade en ordinarie plats i Holland.
Ryltan Nu har jag blockat Valance inlägg så jag kunde inte se hans svar men var det någon information jag missade i hans svar till mig? Lite nyfiken hur det gått för Calle i allsvensk miljö. ♥️
Manne Marcus Bergholtz och Ekeby IF förlorade i helgen mot mitt gamla gäng Södra Sandby IF som absolut ingen bryr sig om var mitt första lag utanför Kronobergsfotbollen efter en undanskymd tillvaro i anfallsskuggan bakom Matteo i Växjö BK och därefter med Björn Stringheim som spelande tränare i finfina Ingelstad IK.
Bissan Härliga, fina Södra Sandby IF! Där har jag nästan hela min fotbollskarriär samlad i division 4, 5 och 6!
Kalle Dahl Med anledning av pågående u21-landskamp var jag inne på kvalets wiki-sida, där det står följande. Top scorer(s) Faroe Islands Jørgen Nielsen Norway Andreas Schjelderup (4 goals each)