Labila Kabila Här undrar jag om det inte är mer Elgens ungdomlighet som ställer till det. Lite som hur han konsekvent hävdar att klacken huserat på Övre Stå sen invigningen av arenan.
jon Hansen Hur har Stordalen råd med den namnsponsringen, hans imperium har ju inte gått jättebra senaste åren?
ubie67 Fan första april, lika patetiskt som Avicci arena (på skyltar utanför står fortfarande Globen haha). Sponsra ditt eget smutsiga oljeland först, Storhetsvansinne som vanligt!
Hansen Då Irak gick in i asiatiska mästerskapen med en 1-3-förlust mot Indonesien satt Montader Madjed kvar på bänken hela matchen.
Sääf https://www.smp.se/sport/har-ar-de-basta-lokala-spelarna-som-jag-spelat-tillsammans-med-i-oster/ Braås GoIF har levererat.
Hansen Antonio Yakoub hoppade in för Syrien i minut 78 mot Australien i asiatiska mästerskapet idag. Han fick då stångas bl a mot Leicesters mittback Harry Souttar.
ASAP I somras såg jag A. Ottosson gå in och ta en välförtjänt kanelbulle på Nya konditoriet i Borgholm. En stor stund för Ottosson, en större stund för Borgholm.
Old Chap lemon När jag såg Öster spela ut IFK Malmö 2002 och ändå förlora matchen med 1-2 var det svårt undvika att lägga märke till nr 17 som var Denis Velics tröjnummer då. Öster spelade ett extremt kortpassningsspel med honom och Andreas Ottosson som det centrala navet. Får redigera inlägget i efterhand då jag kan ha blandat samman Velics och Ottossons tröjor. Någon av dem hade 17 på ryggen men jag är tvärsäker på att det var dessa båda som samspelade.
Janne Salpa lemon Vem är tränaren och vem är Kouznetsov i sammanhanget? Lill-Damma hade a-laget och Schenka U21?
Ols Roligt att se att en österprodukt tar kliv i sin utveckling. Vid den mogna åldern av av 27 kanske han är redo för en comeback i östertröjan. https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-tvaakers-if-varvar-emir-avdic/181314
Old Chap fåtöljsupporter a.k.a. fr Jo jag såg en sida med dessa nummer efter att jag skrev inlägget. Men att Ottosson och Velic var samspelta den matchen sitter fast i det gamla minnet.
ubie67 Hansen Har mkt fotboll i sig den pajjken, men ack så junioraktig o ej sågs med superlativ av nån ÖIS-fantast gångna året. Kan det börja lossna, kanske i ny miljö för där i ÖIS verkar han helt körd med noll förtroendekapital iallafall av fansen.
ubie67 O nu elake Månz klar för div5-lag, där han får leka med Darmin Sobo, Stefan Karlsson och Jesper Andreasson.
Manne ubie67 Västerås har förädlat valpigt gods förr. Taha Alis framgångssaga tog väl rejäl fart där efter en del harvande och hattande.
Hansen Irak gick rent i sin grupp (före Japan) i asiatiska mästerskapen och i den tredje segern idag startade Österprodukten Montader Madjed. Han fick en varning efter 51 minuter och blev utbytt en stund senare.
E. Gustafsson Janne Salpa Skulle tippa på att "tränaren" förmodligen är en viss Peter K*no Johansson som var tipselittränare på den tiden, samt att Schenka uttalar sig i egenskap av a-lagstränare.