cj9808 David Johannesson kommer ikväll göra ett gästspel med Kosta i toppmötet mot Åryd, så vill ni se älgen en sista gång i dom småländska skogarna så är det här nog sista chansen. 19:00 på Ekvallen i Kosta
Lindstig Kullabella Han gjorde ju inte så många tävlingsmatcher för a-laget. Minns att han beskrevs som en supertalang men att han hade svårt att anpassa sig till gällande regler och normer. Tror att han debuterade mot Malmö FF i tipshallen innan han fyllt 17 år. Efteråt var jag överlycklig och såg framtiden ljus både för laget och honom.
Sigge Kullabella Ärkedivan Grahn har jag flera historier om. En av dem är en träningsmatch med U19 i Tipshallen, samma veva som Kpaka & Co spelade där. Efter matchen kommer mamma och pappa Grahn ner till räcket och säger "vi står på parkeringen vid Värendsvallen". Varpå Tobbe svarar högljutt: vaa, tror ni att jag ska gå ÄNDA DIT från omklädningsrummet? Ni får hämta mig utanför.
Zingo Grahn. Ömsom vin, ömsom vatten. Gick ändå oväntat bra för honom, det är liksom en sån kille man trodde skulle hamna i nåt Division 2-gäng i Blekinge.
CrobyJr Kändistätt i dagens Kosta-lag. Stefan, Månza, Dado, Joby, Elmin och ovan nämnde Johannesson. Otroligt division 5-lag..
Labila Kabila CrobyJr vi får hoppas att David inte spräcker deras budget genom att slita sönder tröjan...
Sigge Stefan och Johannesson varsitt mål, kross 6-1 och där var den serien avgjord. Kingen Nedanovski för Åryd som får hoppas på kval.
Hansen matjo Han spelade också FÖR oss i härliga division 1 södra 2009 och faktiskt även i Superettan 2010. 🙂
stefanps matjo Ouf inte kul. När du väl säger södra så rimmar det bra med Jönköping som är i division ett södra och söder i tabellen. Kanske får möta Räppe nästa år?
Villenyblom den bedrövliga dansken har gått till Tårnby som spelar i motsvarighet till sverige i div3
olka6806 Är det någon som vet mer konkret vad som hände under Mortensens sista tid I Öster? Mer än att han betedde sig bedrövligt...