El_barto Calle01 möjligen det då. Men misstänker att det är roligare att spela i superettan än att sitta på läktaren AS.
Slangen Mjällby hade en tom plats i truppen. Känns inte som att Kusu var satt på läktaren utan att han saknades av andra skäl. Men särskilt mycket speltid har det ju inte blivit.
ÖIF135 Kusu var tydligen sjuk idag men det förändrar inte direkt situationen, med tanke på Kusus ofta förekommande formdippar så var KHJ (och situationen som helhet) med facit i hand en bra lösning
fåtöljsupporter a.k.a. fr Framför allt känns det som att Seger blev bättre med KHJ bredvid sig och det var en avgörande sak för att det gick som det gick. Ibland är trygghet och stabilitet hos en medspelare viktigare än att de har en högre nivå, som blandas med tokigheter.
A3_ Lexxy räknar man på det med transfersumma + lön på 70 000 kr / månaden ( vet ej vad hans lön är ba en vild gissning) så har han fått in ca 7500 kr/ minut spelad.
Ols ÖIF135 Här saknar man "oldtimern". Tänk vilken eländeshistoria om Öster han hade skrivit om den här övergången
Plantagenparkeringen DaKlonker tycker det blir tydligare att Jespers strategi hade gett en sån som William chansen. Han kommer göra mål 2025.
Apotekaren Plantagenparkeringen Frågan är om vi värvat William om vi visste att André skulle dra? han är spännande men samtidigt hade jag gärna sett André få chansen också, hoppas båda har ett så pass stort Österhjärta att vi är förstavalet ifall dom slår igenom
rasmooo Ols Äsch, han har bara Noah Christoffersson i huvudet. Vassaste kontringspelaren i norra Europa.
Bancroft Någon som har koll på Daniel Lukoczky och om han fortfarande lirar eller har lagt skorna på hyllan ?
FatRob Bancroft Tror inte han spelar något nu, han borde väl vara en bit över 40 år. Har för mig han spelade någon säsong i Rejban i mitten av 2010-talet.
ubie67 Märkligt att en del spelare är så pass lukrativa fortf på spelarmarknaden trots den skadehistoriken, vad är oddsen att pojken håller sig på MIN 50% speltid där i Bangkok och vem blir glad över det?