Lucksmith Strand Åhå! En Skaraborgsbo till med den förträffliga smaken att hålla på Öster. Var rullar bilen från?
Strand Lucksmith Kan vi kalla oss EF Skaraborg nu när vi är minst två? Lidköpingstrakten kör vi ifrån!
Lucksmith Strand Det måste vi ju kunna kalla oss utan tvekan. Aaah! Själv hänger jag i Falköping, så samåkning blir ju lite svårare rent geografiskt haha.
Redarmy88 Upp med en resa. Nu tar vi över Borås. Det kan bli säsongens viktigaste och årtiondets mäktigaste bortaresa! Allt beror på utgångsläget och kan egentligen innebära att vi kan befästa en direktplats till Allsvenskan med rätt resultat i ryggen. VI ALLA TROR PÅ RÖDABLÅ
Redarmy88 Den här matchen kan betyda oerhört mycket. Upp med resan så fyller vi 5 bussar på 2 veckor!!
papy cj9808 cj9808 Hallå! Det så här på min biljett: Avgångstid Växjö resecentrum: 2022-10-29 10:15 Avgångstid Visma Arena: C:a 10 minuter senare Stämmer det att det blir avgång igen från centrum?
Hulthan Folk verkar inte vara så sugna på åka på bortamatch. 4 personer anmälda är under all kritik! In och anmäl er!
Plantagenparkeringen Hulthan Folk kanske reser i egen bil idag? Kanske man kan notera att man kommer fast i egen bil för att öka hajp och synas i stapel?
Ruuben På tal om ingenting, så funderade jag nu på varför Jack Cooper Love inte spelar i Norrby istället för Skövde. Någon som vet?
Slangen Ruuben Det är väl för att det är med Skövde Elfsborg har ett föreningssamarbete. Varför det är med Skövde och inte Norrby är dock oklat.
Hansen Ruuben Skövdes tränare är Tobias Linderoth. För något år sedan hade väl Elfsborg också hellre Örgryte som samarbetsklubb än Norrby. De hade en utlåning dit av samma typ som JCL i form av Marokhy Ndione.
Ruuben Är ju lite märkligt när man lirar på samma arena, och skiljer en division mellan lagen, kan ju inte bli bättre förutsättningar för samarbete. Frågan är vilken klubb vi ska ha när vi gått upp i AS..?