ÖIF135 Berra Börjar på bänken idag, ABW också som jag förstått det. Hauksson ersätter Kusu annars samma elva
Hansen Känslan är att Silverholt snarare är en startspelare än en inhoppare men så klart, kan ju starta om han har flåset uppe och sedan gå av när han orkar mer.
VV-Oppnasitt84 Hansen kan absolut se Oliver som en inhoppare i ett läge där vi går för ett avgörande om ställningen är lika mot slutet av matchen. Då ser jag hellre att det är han som lyfter in bollar i straffområdet istället för Tatu. Är Oliver inte helt i matchform tror jag det är ganska jämt skägg mellan honom och Tatu om startplatsen.
VV-Oppnasitt84 ÖIF135 trodde faktiskt han skulle plocka ner MRS på Kusus position för att få in ABW i anfallet mee Kozica som tia.
Villenyblom ÖIF135 ABW har vart bra exakt varenda match oavsett hur laget har spelat. Han mot klumpedunsen Hedenqvist är ju match made in heaven
ubie67 Villenyblom Klumpeduns? Tränat båda han o lillebrorsan i kiken, bra killar med helt annan fysik, storlek o intellekt, men visst inte den smidigaste så gäller jävelutnyttja givetvis :-D
Calle01 Befann mig utanför Visma ca 13.20 när spelarna började droppa in. Stulic på cykel, Berg och Rodic på varsin elsparkcykel. Okänd spelare fick skjuts med bil. Hasse Rydén tog emot dem och följde med i katakomberna.
Slangen ÖIF135 Hauksson från start känns märkligare än ABW på bänk imho. Men laguttagningen fick rejäl kritik här på forumet även inför BP…
ÖIF135 Slangen Japp, ser inte riktigt problemet med att flytta ner Rochester, in med Kozica i mitten och in med ABW på kanten. Drott-Rochester har ju visat sig vara en bra duo under Velic bästa tränarperiod. 2020?