Ruuben Plantagenparkeringen Nja, riktigt så är det väl inte. 1-1 på Visma å 0-0 på Stora Valla så är de ju klara. Min poäng är att Degerfors har en fin svit för tillfället utan förluster som kommer kräva en jäkla prestation av oss över 2 matcher. Vore trevligt om de förlorade lite matcher i slutet av serien och kommer in i kvalet med lite sargat självförtroende istället.
Plantagenparkeringen Ruuben Vinner vi inte över degen i två matcher kan vi lika gärna fortsätta i superettan. Tänker på helsingborg som knackade sig upp förra året, och hostat sig fram rejält i årets upplaga av allsvenskan. Och till nästa år får uppleva äkta S1an värme.
Zingo Som serien utvecklats blir jag besviken om vi inte klarar kvalplatsen. Men väl där skulle jag vara bedrövad - men ändå på något sätt OK - med en kvalförlust. Viktigast är ändå att vi blir lite bättre varje år. För bara att vi når kval visar att vi har något på gång vilket är viktigt både för att locka spelare och sponsorer.
Manne Trollmand jag var osäker på vad som gällde i Sverige, men ja (och apropå kval) https://sverigesradio.se/artikel/kvallens-kvalmatch-sist-med-bortamalsregeln-helt-ratt
Valance MATTAN IT'S HAPPENING DETTA ÄR ÖSTERS ÅR DETTA ÄR INGEN SLUMP ALLTING ÄR UPPRADDAT FÖR EN SUCCÉ! SM-GULD 2023!
Valance När Öster väl behöver att de andra lagen får en dipp så kommer dipper väl i rätt tid både för BP och Halmstad, om Halmstad förlorar idag så har de för första gången den här säsongen 2 raka förluster och nu börjar dom att darra och få kalla fötter när de ser Öster i snabbt springande efter dom i backspegeln
Valance Valance 3 förluster för Halmstad dom senaste 5 matcherna om resultatet står sig, detta är inte bra för Halmstad MEN DESTO BÄTTRE FÖR ÖSTER HAHAHAHHAAHA
Berra TFF 1-0 mot ÖSK. Inte bara illa då ÖSK nu blir alltmer iblandade i kampen neråt. O nästa match för dom är mot HBK.
Plantagenparkeringen Vad mycket skalle det ändå är i slutet.. Halmstad har ju varit det bästa laget vi mött och känns, med betoning på känns, de 5 poängen rimligt att ta in. Sen löser Westermark straff. Tack bror.