Valance Valance 3 förluster för Halmstad dom senaste 5 matcherna om resultatet står sig, detta är inte bra för Halmstad MEN DESTO BÄTTRE FÖR ÖSTER HAHAHAHHAAHA
Berra TFF 1-0 mot ÖSK. Inte bara illa då ÖSK nu blir alltmer iblandade i kampen neråt. O nästa match för dom är mot HBK.
Plantagenparkeringen Vad mycket skalle det ändå är i slutet.. Halmstad har ju varit det bästa laget vi mött och känns, med betoning på känns, de 5 poängen rimligt att ta in. Sen löser Westermark straff. Tack bror.
Ruuben Skövde möter Utsikten i nästa omgång, blir nog inga enkla poäng för dem där inte, good for us.
Platini Kollar lite på ÖSK. Stundtals bra sekvenser och bra anfall, men väl framme så är det inget folk i boxen och helt ofarligt för motståndarna.
Tompa Men jag förstår om de blir frustrerade. En massa filmningar och försök att få straffar från HBK. Jag hade blivit galen!
Oldtimern Det drar ihop sig till mardrömsmatch mot trelle i sissta omg, hoppas verkligen vi inte hamnar där ,
Hasse-Hattrick Oldtimern TFF ligger 5 poäng efter Öster och möter Östersund och BP. Petar Petrovich gick troligen ut skadad och Mortensen har skadeproblem han också. TFF är inget jag oroar mig för nu. Skulle förvåna mig om de inte var avhängda i sista omgången.
Redarmy88 Halmstad kvalar.. Kom ihåg vart ni hörde det först.. Det finns en gud.. Han håller inte på HBK.. 3 kryss för HBK samtidigt som vi vinner innebär att vi skrapar ihop 56p HBk 55.....
ojabysupport Redarmy88 och Halmstad förlorar dessutom striden om Halland i kvalet så att vi har kvar vårat stryklag i AS nästa säsong.
Plantagenparkeringen Sitt ner i båten. Trelleborg kommer inte vara med till the bitter end. Deras tåg har gått bara Öster tar 3 pinnar till. Samma gäller Skövde och Brage.
Hasse-Hattrick Plantagenparkeringen Vi kan väl vänta till efter matchen mellan just Skövde och Brage imorgon innan vi avfärdar båda...