Kalle Dahl Dzabic, Philip Andersson, Holmen, Redenstrand, Holmberg, Ihler, Ågren, Edvardsson och Albin Skoglund.
Ruuben Slangen Bara att förlänga några år med Wallinder, vi behöver en stabil förstekeeper om vi ska etablera oss i Allsvenskan.
stefanps Inför Öster - Landskrona: https://www.svenskafans.com/fotboll/oster/infor-oster-landskrona-669842
Labila Kabila Om de spelar in, så skulle man ju vilja höra om tidigare sportchefen på SMP, Johan "Bortskämda slynglar" Persson, har på sig sin BoIS-tröja även idag.
TuffeUffe Vore väldigt intressant ifall de (Dan och Elgen) ville gräva lite i orsakerna bakom bytet i halvtid. Följande frågor vore spännande att få svar på: Vilka var de bakomliggande tankarna bakom bytet - vilka förändringar med avseende på spelaregenskaper ville man åstadkomma? Var det Foyston som låg bakom bytet genom sms i pausen (är själv rätt övertygad om det)?
Jockeluring Stabil analys från BoIS-perspektiv inspelat på en nattlig p-plats utanför Visma sent i går kväll.
Hasse-Hattrick Jockeluring Jag blev lite besviken, hade förväntat mig arga idioter som man kunnat skratta lite åt. Men det här var ju vettiga människor.
stefanps Oldtimern Kom igen på riktigt. Ska varje spelare lämna bara för den blir bänkad. Alla spelare är inte som Abdulla. Jag tror inte Seger lämnar för att han får börja från bänken en match eller blir utbytt.
Tompa Oldtimern Han verkar ju ha ljumskproblem. Eller är detta bara ett rykte. Tycker att han gjorde en stark halvlek i går.
TuffeUffe stefanps tror definitivt att det finns en risk för det. Det är ju en sak att bli bänkad om man spelat dåligt, men han har ju gjort det bra. Tror inte Seger kommer finna sig i så bristande förtroende som han fått senaste matcherna, då kommer han nog så småningom söka andra alternativ.
stefanps Spelarbetyg - Backen får MVG: https://www.svenskafans.com/fotboll/spelarbetyg-backen-far-mvg-669920
TuffeUffe stefanps gillade när du satte dina betyg innan de andra (Wibrån, ef trophy) satte sina, tycker du borde gå tillbaka till det.
stefanps jon Ja det pendlade mellan G och VG men i sin helhet hade jag velat se mer av honom för att uppnå VG. Hade jag kollat om matchen en gång till så är det inte omöjligt att jag skulle gavt honom VG. Sen är ju målet snyggt också.