xonitex Sääf Instämmer! Kan tycka det är befriande på ett sätt att han vågar säga det rakt ut (om Stockholm). Nu håller jag ju inte med honom men man kan förstå det när man är uppväxt där. Och verkar ju vara en riktig lagspelare i övrigt. Klart att han har personliga mål som han säger, men det viktigaste är att han får gå upp med Öster.
EF Bromma xonitex jag är uppvuxen i Växjö men bor i STHLM, saknar inte Växjö direkt...hehe...så håller helt med Söderberg på den punkten. 😎
outdoor_miner Sääf Sr instämmer - lite Jerry S och Kramer över honom och Alibek känns det som. Fantastisk liknelse! Kan bara se Ali komma inglidande på tvären och sno mjölk. Lite spännande att de gick på u23-landskampen ihop om Söderberg är så sjukt less på honom. För övrigt vann ju Söderberg stor poäng på att han påpekade vad han tycker om Borlänge =)
stefanps Spelarbetyg: "Inga direkta anmärkningar" https://www.svenskafans.com/fotboll/oster/spelarbetyg-inga-direkta-anmarkningar-670203
Sniper stefanps Jag har faktiskt inget minne att en Österspelare har vunnit månadens spelare tidigare. Jag minns dock förra året att ABW och Westermark var väl nominerade flera gånger men vann aldrig. Så detta är kul att se.
Oldtimern Tycker ändå han missat mer än tidigare, senast mot brage tex, vi måste sätta våra chanser om vi ska vara med i toppen, varit lite si o så med de i år ,ändå är vi med där uppe för alla slår alla typ,
NonPhixion I avsnitt 85 "Det var fotboll överallt" så snackar vi om de senaste omgångarna och tycker oss veta vart säsongen kommer ta vägen. Vi har dessutom en intervju med den forne Öster-spelaren Jesper Jansson. Jesper snackar om sin tid i Öster, varför han har tyckt det var en bra idé att värva spelare från Öster och om vad han vill göra i framtiden. Alltid först på http://patreon.com/radio1930 Tack till East Front som sponsrat podden och tack till er som vill sponsra oss via Patreon.
stefanps NonPhixion Så man ska betala för att lyssna på podden? Då kan man lika gärna vänta tills ni släpper den på Spotify.
NonPhixion stefanps De handlar mer om att stödja, det är valfritt, men för att ge något tillbaka till de som stödjer oss så får de lyssna först och vissa intervjuer kommer bara där.