JFA jag tror att jag inte är ensam om att känna att jag hade kunnat tänka mig att betala för att få ta del av Zingos tankar och texter. En stor anledning till att jag återkommer och läser nästan allt som skrivs i forumet.
Tack! Det glädjer mig 🥰 Men det räcker så gott med att du betalar din medlemsavgift i East Front.
Plantagenparkeringen Om vi nu ogillar riskkapitalister som köper upp fotbollsklubbar så kan jag se kapaitaliseringen mellan oss supportrar som ett ytterligare stick mot 51% regeln.
En rimlig poäng. Men det finns fortfarande två läger i den internetrörelse du beskriver.
Plantagenparkeringen Att gå ihop och arbeta mot ett gemensamt mål. Finns nog inget bättre.
Det första lägret går samman som Y och lägger all sin kraft på att klaga på X.
Det andra lägret ser vad X gör och går samman för att skapa Y som ett alternativ till X istället.
Vilket som är mest rätt av de här två har debatterats på Internet i många år. Kritikerna till andra lägret säger att det skapar "splittring". Kritikerna till första lägret säger att det är "okonstruktivt". Jag tycker båda är rimliga, men att det andra lägret ger mig personligen mer.