stefanps Översättning = "Buhu det är så synd om mig även om jag svek klubben och alla supportrar så förtjänar jag ingen kritik alls och alla borde bara hålla tyst och glömma det jag gjorde och gå vidare"

Hyena Vem är den där "Knugen"????

Jag tror du misstar mig för någon annan. Kan du sluta kalla mig det tack!

Berra Han berättar om sitt fiske och knäproblem som gjorde att han fick spruta och stillasittande ordinerat i fem dagar efter sista matchen innan uppehållet.

"Nu känns det väldigt bra i knät, vilket är väldigt skönt. Jag får anpassa träningen lite grann, och det gjorde jag inte när jag kom utan jag körde exakt samma som alla. Nu har vi anpassat träningen mer efter vad jag får och inte får göra med knät."

Apropå allsvenskan "– Man märker att folk är hungriga. Vi ligger bra till och målet är klart att gå upp. Ska man göra det måste man vinna matcher, man får inte spela allt för många oavgjorda som vi gjorde i början av säsongen."

jon helt klart! Men det kanske inte fanns något datum ledigt då 🤷‍♂️

• jon svarade på detta.

Framgår inte heller när detta ägde rum.

Apotekaren beror väl på vad man har för krav på lokal... Jag hade inte bokat bröllop under kvartalsrapporteringen på jobbet t.ex.

Hade varit kul med ett uppsnack från SMP inför den här matchen. Men de verkar alla fortfarande ha semester får jag anta för jag har inte hört någonting från ARPÖ heller på ett antal veckor. Jag börjar mer och mer avsky sommaren. Ingenting händer verkligen, allting bara plötsligt stannar upp speciellt i Juli, ingen jobbar typ, man kan inte göra någonting längre för alla är borta och sist men absolut inte minst, det finns ju inte ens någon fotboll på ungefär 1 månad med att de har av någon jävla idotiskt anledning lagt ett uppehåll mitt i säsongen, vad fan är det för fel på SvFF att ha det på detta viset?!

Sniper Men de verkar alla fortfarande ha semester

Elgen är enligt säkra källor tillbaka från semestern.

stefanps Gött, hoppas då att Dan också är tillbaka så då kanske man kan få ett uppsnack och sen ett nytt avsnitt av ARPÖ den här veckan