Superettanpodden, Giffers-Johan har på riktigt något emot Öster.
Öster i media
Ruuben att han är med i podden gör att man inte orkar lyssna ens.
Haha. Gjort sig ett namn på X där han gullar med supportrar till precis alla lag (förutom Öster) för att vinna sympati. Tragisk.
Attesamme Tycker podden överlag är svag.
Lite synd, annars hade jag nästan börjat gilla Sundsvall. Deras banderoller som häcklade ÖFK under barackskandalen var ju riktiga höjdare, en hel del humor och självdistans
Utöver hans något njugga inställning till Öster tycker jag att Giffers-Johan är lite småkul och uppfriskande frispråkig.Sympatiskt att han är passionerad fotbollssupporter men det ger också tyvärr podden ett oönskat och ointressant sundsvallsfokus. Podden borde balanseras upp bättre. Snubben från Karlberg är däremot dötrist och skitnödig. Men alla tycker olika.
Engagerad definitivt men väldigt lökig överlag för att vara en som är en bit över 30 år. Tycker han som har bäst koll (minns inte namnet och orkar inte googla) Trelleborgs damlagstränare. De andra är helt okej.
Förhoppningsvis, ta i trä, sista året man behöver lyssna på den podden.
Blev lite väl gnälligt idag men här ett rykande färskt avsnitt!
I avsnitt 87 "två stensäkra värvningar" Så snackar vi om Östers tillfälliga(?) dipp, vi snackar nyförvärv och yrar om avsaknaden av kulturbärare ganska ostrukturerat. Vi talar om publiktappet men inser att ljuset i mörkret finns på ståplats. Dessutom och East Front-nytt!
Finns där poddar finns
Visa ditt stöd patreon.com/radio1930
De där var en bra podd, håller med om mycket, eftersom jag såg cupmatchen kan jag fylla i att östers bredd är inget o skryta med,. De somfick chansen tog den inte. Tråkigt men sant.
Blir tyvärr superettan ett år till efter att hela sportredaktionen på Smp tippat avancemang för oss. Synd att jinxa det så tidigt… https://www.smp.se/sport/allsvenskt-eller-inte-for-oster-nagot-annat-skulle-forvana/
Labila Kabila Bra krönika av Jens och med fin symbolik; Något går sönder, lagas igen för att förhoppningsvis fungera framöver...