EDIT/MOD: Om tonen och den usla inläggskvaliteten härinne fortsätter så finner vi ingen annan nöd att börja varna och i värsta fall stänga av folk igen. Att ständigt tjata om samma spelare/tränare, hur dålig någon är, hur bra någon är... Ingen är intresserad av att läsa sådant mer än en gång.
Så utan att rikta mig till någon särskild - det är i mitt tycke olika personer som startar de här ärligt talat pisstrista diskussionerna gång på gång - så ber jag alla att tänka över vad de skriver. Har man inget annat än upprepad okonstruktiv kritik (eller hyllande för den delen) att komma med så kan man hålla sig några timmar tills man kommit på något mer att skriva om.
Det här forumet dör om vi lägger fokus på att vara fyndiga mot varandra eller för den sakens skull tjatar sönder samma negativa visor om och om igen. Vi är ett forum av Östersupportrar för Östersupportrar. Nu säger jag att det är dags att vi härinne börjar stå upp för vårt lag och varandra. Om någon inte håller med - starta ett eget forum eller skriv någon annanstans.