onion Zingo Man pallar ju inte att lyssna klart på Stockholms-mupparna! De pratar ju mer om Bajen än om Öster för fan
Slangen Låter som att Dan gärna kört vidare med Arpö även efter pensionen men att smp sagt nej. Synd imho. Svårt att se hur det ska kunna bli bättre.
lemon Helvete vad jag kommer sakna Dan Magnussons röst. Oersättlig. Älskar kemin mellan Elgen och Magnusson. Kan ju bara bli bättre nu när Dan blir pensionär. Detta får fan SMP lösa, gör om gör rätt!!
rasmooo Även om jag håller med att man kommer sakna Dan så är det nog för det bättre att dem går en annan väg. Gissningsvis lär Dan inte punktmarkera laget på samma sätt som pensionerad och då går det snabbt utför, visst han kan komma med ett annat perspektiv även om han inte följer laget dagligen men det kan även en supporter eller spelare också göra. Elgen har även visat vad han går för och tvekar inte en sekund att det blir kanon även utan Dan.
xonitex Tycker med det är trist att Dan "får gå". Även om jag inte komma sakna segmentet om laguppställningar och matchreferat.
Plantagenparkeringen Ett år till borde han kunna ges. Men skulle tippa det handlar om ekonomi. Köp smp folk.
NonPhixion Trist med ARPÖ, tycker (efter en trevande inledning) att Dan och Elgen har gjort det strålande! Men det kanske kommer något gott ur detta också? Kan säkert bli kanon! Heja Elgen
LinoBoll Synd att inte SMP förstår värdet av ARPÖ. Dan och Elgen har varit en dynamisk duo i hög bloggklass. Det märktes inte minst när Dan var ledig i somras och han ersattes av spolingar från sportredaktionen. Det var plågsamt att lyssna på. Satt bara och hummade och höll med Elgen. Men det är kanske den typen av "föryngring" som Smålandskompostens ledning vill ha.