Davidsson Tydligen åkt hem vid lunchtid igår, inte lyssnat på radion som är i sändning direkt så därför man missat den infon, men ingen aning varför man inte stannade hela veckan
Lexxy Davidsson lite svagt att åka till Malta bara för att få reda på att reporten förväxlat hotellet, seger o lb var småsura på varann i nån minut och att Mattis vet hur man passar mot en vägg.
TuffeUffe Lexxy grejen med mattis och väggen var ju riktigt lustig. Ungefär som att det skulle vara en unik övning som aldrig prövats förr.
Ingemar Må vara att Smp inte är på plats på Malta och rapporterar om diverse teambuildingsktiviteter. Däremot räknar jag med att de kommer att skicka reportageteam på varenda bortamatch i år. Det räcker för mig.
jojolaget JB på P4Kronoberg har alltid försökt göra sig lustig över Öster och Österrelaterade händelser. Märkbart svagt att inte stanna till efter matchen i alla fall.
Lexxy ZWEMPA Eller som det iprincip bokstavligen var, åka på en bortamatch och sen dra hem efter uppvärmningen. Tacksam för all österbevakning såklart, men vafan. Åker man till ett träningsläger kan man väl få fram något mer intressant
Ingemar ZWEMPA 27 oktober 1968 hemma mot Örgryte var jag tvungen att lämna Värendsvallen i 75:e minuten. Detta bestämde min far då han ville komma iväg för att han inte skulle hamna i någon bilkö. Behöver jag tillägga att bilen saknade radio.
lemon Kan det vara så att Öster inte orkade med han längre och portade honom från träningarna för att slippa irriterande distraktioner.
naren Kanske fel tråd men har Öster någon officiell kalender som går att prenumerera på? Om det ligger i kalendern så syns och går att planera efter (även för familjen) 🙂
Lexxy naren Går väl att koppla matchkalendern till din vanliga kalender. Gjorde det för längesen men kommer ej ihåg hur längre
outdoor_miner Matcher finns på: https://ostersif.se/c/a-lag-match.ics Träningar har funnits med i denna förut, verkar inte uppdateras just nu: webcal://cal.sportadmin.se/?id=53036&v=a (från https://ostersif.web.sportadmin.se/kalender/?ID=458754 ) Den senare verkar dock inte gå att lägga till i apple calendar, vill inte verifiera.